Härligt!!! Blev mycket snyggt med gröna AERO kåpor!!! Och extemt snyggt med rödtonade Bakljus!!! Jasså du kan dig inte förrän snuten var på dig!!! Ha ha!!!
Härligt!!! Blev mycket snyggt med gröna AERO kåpor!!! Och extemt snyggt med rödtonade Bakljus!!! Jasså du kan dig inte förrän snuten var på dig!!! Ha ha!!!
tack, det blev riktigt bra .. ne vill inte åka på böter, känns som bortkastade pengar
Bjuder på en bild idag och då fattar ni vad jag har haft för mig ni får bara en bild idag, kommer mera i morron när bilen är tvättad... om vädret tillåter mig att tvätta den (grymt skitig på bilden)
Det står ganska still här just nu.. ska skärpa mig . men behöver lite hjälp nu.
har 2 saker som jag måste reda ut.
det första är att bilen ha blivit helknasig, när man sätter sig i den och trycker på bromsen så hoppar alla lampor igång (helljus) parkering osv. och om man håller ner bromsen när man ska stänga av bilen så lägger fläktarna av och allt annat utom motorn. men så fort man släpper bromsen så stängs bilen av. Och jag antar att det är jordfel någonstans, men kan inte hitta vart felet kan ligga. så alla tips är välkomna!
Det andra bekymret är att kopplingen och urtrampningslagret blev bytt förra veckan och jag blev av med det skrikande ljudet, men idag så började det låta igen , varför?