Jaha då vart man ute för 2a gången i år me jonas å hans läckra 9-3a Bilderna blev lite under/överexp...men tycker bilderna blev riktigt bra ialf 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Det var ju ett par som anmärkte att jag inte hade tagit några kort bakifrån så jag träffade jonas IGEN å tog några bilder.. la även till en fartbild som han även ville ha mer av
8. 9. 10.
Senast redigerat av nightstalker (26 maj 2008)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
svarta bilar är svårfotade i dagsljus så ska inte säga något men ja gillar inte helvita områden(högdagar) de flesta bilderna kan jag leva med men 3e bilden va hemst de blev så vitt att det är svårt att koncentrera sig på resten av motivet lite mer skärpa med men som sagt och ett ljämnare ljus nu va de dagsljus på panelen och lite av ratten som gav massa reflektioner men men det är en smaksak
Riktigt skön bild på interiören. alltså.. RIKTIGT bra. Skulle kanske bara kunde vara något "utanför" bilen med istället för att exponeringen blev så hög. Bilden på fälgen är klockren, perfekt vinkel, ljus och färgsättning. Kanske skulle varit fokus på hela fälgen dock. Och nummer 6 är också en riktigt härlig bild att titta på. Lite mörk i fronten dock
Ursäkta om jag skriva en massa "bra! ... meeeen.." Vill inte bara smöra utan vill ge lite konstruktiv kritik med! hur konstruktivt du nu tycker det är
Riktigt skön bild på interiören. alltså.. RIKTIGT bra. Skulle kanske bara kunde vara något "utanför" bilen med istället för att exponeringen blev så hög. Bilden på fälgen är klockren, perfekt vinkel, ljus och färgsättning. Kanske skulle varit fokus på hela fälgen dock. Och nummer 6 är också en riktigt härlig bild att titta på. Lite mörk i fronten dock
Ursäkta om jag skriva en massa "bra! ... meeeen.." Vill inte bara smöra utan vill ge lite konstruktiv kritik med! hur konstruktivt du nu tycker det är
Tackar^^ Saken e att jag inte använde mitt stativ som låg i hans bil (lathund) trodde inte det skulle behövas men ack så skulle det gjort saken klart mycket bättre på de flesta bilderna. För den inställningen jag hade på kameran var f2,8 50-80/1 å i bilen vart jag nere i 8/1 me stöd på sätet, så jag var riktigt dum ja därav den sjukt dåliga skärpan men inte minst det korta djupet. Var väl bara ivrig att komma hem å käka Men som sagt ljuset var ju inte på min sida...klart solsken mellan träden å svart bil i skuggan, skulle ju blitt klart bättre om man tog det nån timme senare...men men ska försöka fota lite senare på kvällen å använda mitt stativ när det gäller mörkare bilar, för i bilen gör den ju inge nytta Tack alla igen
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!