2130
Sök

Mercedes 300 turbo diesel ´wide ¨n¨ low, Besiktas den 26/8!

Truck Drivers Move The Nation!
350 Inlägg
27 november 2008
Mercedesturbodiesel skrev:
sandin_90 skrev:
Hj hej hej! Inge illa menat, men ja tycker persomligen inte om när folk tar "gamla" fina Mercedesar å sätter på massa plast å skit å höler på.. Men ja tycker ändå att de ä ett fränt projekyt du har! Vi hade en W123 hgw förr vi å.. Fast en 280TE (såldes ej i sverige) jävligt lyxig.. Å dom ä bra snygga för å va så pass nya å..!
Har en 123a själv ja. Fast en 200 sedan då.. Funderar på å göra nå åt den å.. Men ja vet inte vad.. Så ja tänker följa denna tråd å försöka få lite ideer..
allt som inte ä fult eller dåligt ä bra! wink nä, men lycka te förr fan! Keep up the good work!

det enda i plast är fronten så , ja inte kan få till det i plåt som ja vill, ska inte bli något extremt de här, bara bred och låg! o cleaN!

Jo, men ja ska följa detta iallafall.. ser ju bra ut än.. ska bli lite spännande å re resultatet..

----------------Våga Vägra Volvo----------------

Sothora <3
1 201 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
H*lvete va ja e slö nu, men budgeten har börjat sina:P så flörta  med pappa lite:) som sagt jobbigt att bygga på 1050 i månaden;)

Men ska göra mitt bästa:)

Bildemonterare samt egen verkstad. !

Sothora <3
1 201 Inlägg
30 november 2008
Trådstartare
Tuggummimannen skrev:
Sök deltidsjobb smile

Mvh
/T

hade ett, men de blev ju lågkonjuktur inom industri

Sothora <3
1 201 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63303/512654_wa83z7.jpg
Insug

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63303/512655_86inyw.jpg
bred:) exakt så här ja vill ha det:)

Väntar på fogskum o spackel nu:) Vart o köpt sandpapper för slipning av bilen:) och fått massa annat gött:) så ska se om ja hinner ut ikväll, så blire updaajt:)

87 Inlägg
1 december 2008
Har läst igenom hela tråden nu och måste säga att du har ju riktigt bra me skills big_smile det här blir ju grymt, kommer att följas smile

Sothora <3
1 201 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
lada_power skrev:
Har läst igenom hela tråden nu och måste säga att du har ju riktigt bra me skills big_smile det här blir ju grymt, kommer att följas smile

tack tack:)smile hoppas de blir bra ja med:)

Sothora <3
1 201 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Lite lätt omotiverad just nu pga pengabrist! Men tro inte det här kommer dö! Bilen SKA bli KLAR!

Och bytheway, 15 januari , uppskrivning och uppkörkin. Wish me luck! dock ska bilen inte gå förens sommaren, så ja letar mig ett billigt skattat helst bessat härk, med bakhjulsdrift som är billig:)

Avstängd
653 Inlägg
7 december 2008
Känns som detta är ett sånt projekt som aldrig blir klart, du börjar på nåt nytt hela tiden, gör om, kapar, spacklar o grejar men blir inte nöjd tongue typ..

Jag har rätt i vad jag än säger.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 december 2008
Lite lätt omotiverad just nu pga pengabrist! Men tro inte det här kommer dö! Bilen SKA bli KLAR!

Och bytheway, 15 januari , uppskrivning och uppkörkin. Wish me luck! dock ska bilen inte gå förens sommaren, så ja letar mig ett billigt skattat helst bessat härk, med bakhjulsdrift som är billig:)

Lycka till på den 15'nde. big_smile

Det är inte så svårt att hitta billiga skitbilar på blocket faktiskt. smile

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

259 Inlägg
8 december 2008
ser riktigt bra ut följer detta projekt.

lycka till.

12 Inlägg
8 december 2008
Hoppas du klarar det då det är sammanhållet prov men du kanske fått köra massor privat? Själv körde jag upp först när jag kört 70 lektioner på körskola DYRT

Michael "Älgen" Carlsson VOLVO 745 GL 88 B230F
------------------------------------------------------------
Mutter sådan du skruvar på en BULT "KVINNA"
Bult den skruvar du in i en MUTTER "MAN"

14 Inlägg
8 december 2008
cybermunk skrev:
Hoppas du klarar det då det är sammanhållet prov men du kanske fått köra massor privat? Själv körde jag upp först när jag kört 70 lektioner på körskola DYRT

Jag hoppas du menade 7 lektioner.. 70 är ju galet mycket.

Sothora <3
1 201 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
airflow skrev:
Känns som detta är ett sånt projekt som aldrig blir klart, du börjar på nåt nytt hela tiden, gör om, kapar, spacklar o grejar men blir inte nöjd tongue typ..

ungefär så:P ska de göras ska de göras tills det blir bra

Sothora <3
1 201 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
Siarnaq skrev:

Lycka till på den 15'nde. big_smile

Det är inte så svårt att hitta billiga skitbilar på blocket faktiskt. smile

tack tack:D ne hittat några intressanta, som ska få gå hårt:D

Sothora <3
1 201 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
cybermunk skrev:

kört ca 2000 mil, själva körningen är ja inte ett dugg orolig över. Då ja fått vädligt mkt beröm av dom som åkt med då ja övningskört.

men tack tack:D

12 Inlägg
11 december 2008
DieselForce skrev:
cybermunk skrev:

Det jag skrev stämmer med det jag menar alltså 70 lektioner ca 40k

Michael "Älgen" Carlsson VOLVO 745 GL 88 B230F
------------------------------------------------------------
Mutter sådan du skruvar på en BULT "KVINNA"
Bult den skruvar du in i en MUTTER "MAN"

Avstängd
152 Inlägg
11 december 2008
cybermunk skrev:
DieselForce skrev:
cybermunk skrev:

70 lektioner ? ;E det är inte najs

187 Inlägg
11 december 2008
cybermunk skrev:
DieselForce skrev:
cybermunk skrev:

HAHAHA ursäkta men du måste vara ett riktigt stolpskott!

93 Inlägg
11 december 2008
Älskar 300D!! blir nog kanon när de blir färdigt:P

Sök