1313
Sök

Bilder - blivande motivlackerare??

733 Inlägg
15 februari 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Med lite träning så kommer du nog kunna förverkliga dina idéer.
Tycker verkligen att dom där bilderna lovar gott. Fast du kommer ingen vart utan träning.
Hur gammal är du?

blev 17 i januari

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
29 maj 2006
lite för odetaljrika osv fina motiv men behöver mer finlir.

286 Inlägg
29 maj 2006
kämpa på flickan till slut lossnar det!! wink

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
29 maj 2006
tycker punk bilden var cool! ritade mkt när jag var yngre och ju mer man tränar desto bättre blir man ju...kör hårt och sök hela tiden nya utmaningar så kommer du utvecklas...bara att skriva här i forumet när du startar lack-firman sen wink

Alla kan köra fort rakt fram...

1 163 Inlägg
29 maj 2006
Inte äldre än 17? shit, min syster är 19 och gör skiss jobb åt reklam firmor ibland och jag tycker dina 2 tribals och geoparden var betydligt bättre än hennes!

Själv kan jag bara rita bilar och sånt, å andra sidan har jag gjort de i ca 15år men inte kladdat på ett bra tag nu och de märktes... tongue

Ge inte upp bara, övning ger färdighet och du har ju en mkt bra grund!

Lycka till!

Mvh

76 Inlägg
29 maj 2006
zwich skrev:
Dottern som ritat eller ? ;P

Men seriöst neutral
http://www.geting.se/images/Bild(040).jpg

Dotter? Hon är ju bara 17år... Då får hon legat i... wink

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!

1 079 Inlägg
30 maj 2006
Var lite sjysst hehe man lär sig inte över en natt, jag är inte duktig att rita heller men jag har tecknat en del och har några bilder man är nöjd med. Har faktiskt funderat på att skaffa mig en airbrush och lära mig det, men för tillfället så har jag ingenstans att vara.

Träna på du
Senast redigerat av ruhler (30 maj 2006)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

gudinna
25 Inlägg
25 juni 2006
jag tycker verkligen du ska fortsätta! du var duktig på det där med att få färgerna att smälta ihop, och tränar man så blir man ju så klart bättre och bättre!
är väldigt intresserad att börja jag också.. har hållit i en airbrushspruta och lekt någon gång sådär, och det var verkligen hur svårt som hellst för mig som är en inbiten blyertsritare smile men som sagt; träning, träning, träning. det är det enda som gäller. smile
tycker det skulle vara roligt om du la upp några fler bilder, om du har. fattade jag rätt att du hade hållt på lite och ritat med airbrush också?
mitt råd: FORTSÄTT!

SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
25 juni 2006
jaa fortsätt ! en konstnär sa en gång till mej att så lite som 10 minuters övning om dan, bara klottra skisser och så , är jättebra övning! allt kräver övning, speciellt sånt här, men de blir bra till slut! smile och det märks att det går framåt när man ser på sina egna teckningar ...så övning!

leoparden va faktiskt riktigt fin o som m_n sa, bra på att få färgerna att smälta ihop..och fantasi är viktigt men det tycks tjejen ha !

mvh

gudinna
25 Inlägg
25 juni 2006
yess, du ser tjejen :)
vi är många som tycker du ska fortsätta öva!
jag har ritat enda sedan jag var liten, och det är inte försän för några år sedan jag har gjort någonting jag stolt vågat visa upp. jag är snart 19 nu, så jag har några års träning.
och du är ju 17 nu, och det var ju ungefär den åldern jag var i när jag började lära mig.

tänkte försöka ge dig några tips, men vet ej om jag kommer på några, eftersom du verkar vara mer erfaren än mig med det här med airbrush.
men du får kontakta mig när du färdigställt några verk och ge mig några tips istället då :)
så kanske vi kan öppna motivlackeringsfirma ihop i framtiden ;)
ett stort lycka till till dig tjejen! :D
Senast redigerat av m_n (26 juni 2006)

SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)

142 Inlägg
26 juni 2006
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 74#p155074

Titta på den bilden hon har lagt upp. Så skillad är man nog tyvärr tvungen att vara om man ska få några jobb :S

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.

733 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
m_n skrev:
yess, du ser tjejen smile
vi är många som tycker du ska fortsätta öva!
jag har ritat enda sedan jag var liten, och det är inte försän för några år sedan jag har gjort någonting jag stolt vågat visa upp. jag är snart 19 nu, så jag har några års träning.
och du är ju 17 nu, och det var ju ungefär den åldern jag var i när jag började lära mig.

tänkte försöka ge dig några tips, men vet ej om jag kommer på några, eftersom du verkar vara mer erfaren än mig med det här med airbrush.
men du får kontakta mig när du färdigställt några verk och ge mig några tips istället då smile
så kanske vi kan öppna motivlackeringsfirma ihop i framtiden wink
ett stort lycka till till dig tjejen! big_smile

tack smile känner att ja behöver nåt positivt ida smile de sista ja lackerade va ju en mctank.. blev ganska bra iaf tongue några så missar men den blev.

This Bitch Bites

733 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare

This Bitch Bites

gudinna
25 Inlägg
26 juni 2006
ah, riktigt snyggt! smile
alltid roligt när det blir som man tänkt sig!
nu måste jag bara köpa en airbrushspruta smile är så sugen så det bara kliar i fingrarna smile

733 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
fast lite svårt att göra de JUST NU va ;D hihi

de roliga me den mc va at, när ja fickk den tanken såg den förjävlig ut tongue klarlackssläpp o lite annat, o se va den ju så fin när han fick tbx den wink så hade han den bara i en vecka sen bytte han den mot en jeep chereok*lr hur faan dom stavar de..* o han som fick mc'n, han va pedant tongue resten av mc'n såg skit ut förutom tanken tongue

This Bitch Bites

gudinna
25 Inlägg
26 juni 2006
ah, ja, lite få ställen som har öppet nu antar jag :/ men..
håller din familj/bekanta på med lackering eller?
lägg gärna upp fler bilder eftersom :)

733 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
haha tongue du får väl hoppa iväg imon o köpa de då ;D
nope.. ända gången mamma målar e när hon spelar de där-måla-rita-gissaspelet som de så fint kallas för tongue o pappa skiter ja i... sen har ja bara en kompsi som gör de.. o henne lärde ja känna när ja gick som praktikant hela våren på en lack i gbg. hon som lärt mig allt typ smile
får väl se om de kommer mer bilder.. har objekt att lackera, men ingen plats. o annars så lägger ja allt p hylla ett år o flyttar till australien o skiter i allt här hemma ett tag ;D

This Bitch Bites

9 108 Inlägg
26 juni 2006
whiper skrev:
o annars så lägger ja allt p hylla ett år o flyttar till australien o skiter i allt här hemma ett tag ;D

ska du inte vara hemma och köra din nya bil?

73 Inlägg
26 juni 2006
MilleN skrev:
whiper skrev:
o annars så lägger ja allt p hylla ett år o flyttar till australien o skiter i allt här hemma ett tag ;D

ska du inte vara hemma och köra din nya bil?

Håller med MilleN på den..

1 417 Inlägg
26 juni 2006
Skaffa airbruschutrustning från Biltema om du är seriös med dina planer, gå till ett bygge och tigg gamla träskivor/gipsskivor och sätt dig och träna.
Träna på att rita också, och inte bara motivlacksrelaterade saker som eld och tribaler osv utan fåglar blommor och det där med.
Man måste kunna det tråkiga också för att vara bra.

Mina åsikter smile

Sök