Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

Lordz
27 maj 2008 · 21 Inlägg

Funderar på om man ska bränna upp vinterdäcken på Bauhaus... Men vill inte utsätta min bil för det.. Så njääääää.. För jobbigt och plocka bort gummirester...

Speddy_Gonzales
27 maj 2008 · 437 Inlägg

Det är hennes träffar o jag bryr mig inte, Toys R us är nerlagt.

Ni får ge Biltema en chans till.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
MRVECTRA_T Yrkeschaufför
27 maj 2008 · 168 Inlägg

Go for it Louise!

Kajlie Garaget Video Crew
27 maj 2008 · 842 Inlägg

MrHennessy skrev:
Bra för dig Louise =]

Men ja kommer personligen att skita i söndags träffarna.

Helsingborg äger....

Fast ja är lite sugen på en träff på Mobilia på söndagar hahahaha så finns det 3st sweet! =P Not!

Ja kom igen vi drar igång en på mobilia ;D *ironi igen*

Men måste hålla med dig bli nog inga fler söndagsträffar för mig heller, håller mig med till helsingborg.

Lycka till Louse!

Niick Avstängd
28 maj 2008 · 233 Inlägg

MrHennessy skrev:
Bra för dig Louise =]

Men ja kommer personligen att skita i söndags träffarna.

Helsingborg äger....

Fast ja är lite sugen på en träff på Mobilia på söndagar hahahaha så finns det 3st sweet! =P Not!

Helsingborg äger, men kör inte ifrån oss nästa gång på vägen hem;), skodan är ju inte precis.. snabb. cool

Blå saab 9-3 turba
sokoboy
29 maj 2008 · 15 Inlägg

Hur ska ni ha det???? toy´s eller biltema???????

BMW 540i e39 "Unleash The Beast" (1996)
Kanse
29 maj 2008 · 1 120 Inlägg

vill gärana att ni dyker upp på biltema då jag skulle vilja prata med er om en sak.. MVH Louise

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Rydell BaM BaM
29 maj 2008 · 232 Inlägg

Tittar förbi på biltema med volvon:cool:

Inget vara för evigt.
Speddy_Gonzales
29 maj 2008 · 437 Inlägg

Toys R us Fanns bara nära Biltema var inställd, nu när Biltema är igång igen så är det enda platset vi kommer träffas som innan.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
SIR_Pierre Sir
29 maj 2008 · 737 Inlägg

Biltema funkar bra eftersom folk kænner till den platsen nu sen ett tag tillbaka. och alla læser ju inte inne på garaget o kan hålla sej uppdaterade om alla jævla  platser vi ska samlas på.. snart så samlas det væl 2.3 bilar på varje parkering i stan istællet. skit kul.

sen så ær dær en vældigt bra væg att køra på bakom stationen på svågertorp

Punischer
29 maj 2008 · 50 Inlägg

Ja det va på Burger Kings parkering det startade...Trevligare än på det stora blåsiga Biltema park  big_smile

-MrHennessY-
29 maj 2008 · 362 Inlägg

sokoboy skrev:
Hur ska ni ha det???? toy´s eller biltema???????

Mobilia! hahaha =]

Kanse
30 maj 2008 · 1 120 Inlägg

NI som inte gillar det behöver ni skriva här å fövirra folk?????????
kul för mej å hålla på å fixa allt å lägga ner tid igen å hålla på om det finns folk som gillar att träffas kan vi inte få göra det då? jag tänker aldrig att tvinga nån.. jag vill bara ha den här träffen på söndag för att jag vill höra folks åsikt i en träff som jag kanske ska ha längre fram.

Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (30 maj 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Punischer
30 maj 2008 · 50 Inlägg

Vi skriver väl för att ventilera oss ang träffarna. Detta är väl ett forum som är till för det eller ??
Tror inte det handlar om att förvirra folk.
Sen så kör ju alla till ngt annat ställe ändå.
Behöver väl inte göra så mkt väsen o bråk om var dessa träffarna ska vara ,
folk kommer väl om dom vill ändå.
Va ju så att denna " Biltema " lades ner eller hur???


Mvh cool

BoB_83
30 maj 2008 · 261 Inlägg

Vad alla ska vara negativa.. Varför snacka en massa då tid.
Jag tycker att söndagsträffarna på biltema var toppen och jag är glad över att de är tillbaka.

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
eX3Me Skåne Crazy Crew
30 maj 2008 · 701 Inlägg

jag ska försöka dyka upp denna söndagen!

Andreas79
30 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Låt Louise ha söndagsträffar på Biltema som tidigare, det var hur trevligt som helst!

Dock har jag tyvärr svårt att komma dit, då jag har en bit - bor på Österlen, + saker
och ting förändras så man inte har möjlighet & tid att komma men jag har alltid tyckt det
var trevligt de få kommer jag kunde komma tidigare. Och dessutom var Biltema/garaget
träffen 2007 verkligen kanonbra, likaså träffen i p-huset i Malmö i år kanonbra!

Tycker Louise gör ett mycket bra jobb och lägger ner massor av tid på olika bilträffar !

Tummen upp cool

Senast redigerat av Andreas79 (30 maj 2008)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
BoB_83
30 maj 2008 · 261 Inlägg

Kan bara instämma med Andreas!

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
Speddy_Gonzales
30 maj 2008 · 437 Inlägg

Och Snacka inte mer om Toys R Us, skriver för de sista gången, det är biltema som gäller nu, Orka me malmö träffar det blir alltid skit av de

Senast redigerat av Speddy_Gonzales (30 maj 2008)

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
P-H-G Utbildad proffsamatör
30 maj 2008 · 782 Inlägg

Tycker Biltematräffarna är bra mycket bättre än något annat vi provat på.

Fast ja, jag lär inte dyka upp förrän nästa år igen... haha, lyckat gjort av mig att försöka spela tuff framför alla andra och så åker man dit i 190 på en 110-väg. Epic fail by me...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang