In Flames nya ALBUM :D

Scratch
19 januari 2006 · 719 Inlägg

In Flames släpper ett nytt album snart COME CLARITY. Har hört några låtar och verkar lovande.
Några andra här på garaget som gillar In Flames?

live free, die young.
civic Naturally Aspiranted
19 januari 2006 · 543 Inlägg

"Gammalt" album nu då. det har funnits ett bra tag.
men in flames är bra.

Scratch
19 januari 2006 · 719 Inlägg

civic skrev:
"Gammalt" album nu då. det har funnits ett bra tag.
men in flames är bra.

Gammalt? Har release 3 feb som inte varit än... snackar du om Soundtrack to your escape eller?

live free, die young.
mrcelica
19 januari 2006 · 1 639 Inlägg

Cloud Connected är väll rätt ok...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Scratch
19 januari 2006 · 719 Inlägg

mrcelica skrev:
Cloud Connected är väll rätt ok...

Cloud Connected är nog i mitt tycke deras bästa album, men alla av deras äldre album är riktigt bra.

live free, die young.
Maizer
20 januari 2006 ·

Jag har sett dem live big_smile Förband till Maiden och de var bra på att värma upp publiken smile

MrVain
20 januari 2006 · 904 Inlägg

De nya albumet är lysande måste jag säga smile oavsett om det har släppts eller inte wink

De ska va gött å leva
lapin_kulta Maskinmontör
20 januari 2006 · 139 Inlägg

In flames är bra som fan fast det har blivit att höra på Bullet For My Valentine för det mästa nu på senaste tiden

Rwd 4 Fun :D
MrVain
20 januari 2006 · 904 Inlägg

lapin_kulta skrev:
In flames är bra som fan fast det har blivit att höra på Bullet For My Valentine för det mästa nu på senaste tiden

DOm är också mycket bra! smile speciellt -suffocating under words of sorrow (what can i do)

De ska va gött å leva
JohnnyN Rutinerad medlem
21 januari 2006 · 1 938 Inlägg

Har inte hört senaste albumet, men det är nog bara Cloud Connected som jag har fastnat för tongue

lapin_kulta Maskinmontör
21 januari 2006 · 139 Inlägg

Bullet for my valentine - The poison skivan är den bästa skivan man hört på länge alla låtar e bra

Rwd 4 Fun :D
Redbull Moderator+
21 januari 2006 · 1 081 Inlägg

"Pinball Map" är min favorit, nya albumet är också  helt okej dock. "Take this Life" är helskön.

mvh

Vem jag?
civic Naturally Aspiranted
21 januari 2006 · 543 Inlägg

Albumet har funnits ute ett antal månader ja (Promo). men inget att klaga på där inte smile
nej inte soundtrack to your escape...utan albumet med "Take this life" och "come clarity" m.fl i.

Ghost_Face
21 januari 2006 · 517 Inlägg

förut lyssnade jag på dom ganska mycket när det var riktig metal, men på senare tid så har deras nya låtarna blivit så tråkiga och poppiga.
Men klassiker som Episode 666 och gyroscope kan man slänga igång ibland medans man dammar av den gamla luftgitarren:)

cheba
21 januari 2006 · 96 Inlägg

Scratch skrev:

mrcelica skrev:
Cloud Connected är väll rätt ok...

Cloud Connected är nog i mitt tycke deras bästa album, men alla av deras äldre album är riktigt bra.

cloud connected är väl inget album, den låten finns på reroute to remain albumet...
ganska besviken faktiskt att vi inte fick se in flames som förband till maiden i helsingfors i somras, fick bara se mastodon...

Volkswagen Polo R WRC "Nr. 1105" (2014)
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
21 januari 2006 · 368 Inlägg

Whoracle är nog bäst

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang