Skatteåterbäring- När kommer den?

Lardi SQ
3 juni 2008 · 1 343 Inlägg

-10 538kr  01/05-08.. wiie
de vart inte så mkt tillbaka med andra ord!

Ljudnörd!
Robban Z
3 juni 2008 · 22 Inlägg

Fick lite över 12 000 idag så det känns rätt bra:)

Germax
3 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Idag fick jag min!

Wanegardh Asgammal medlem.
3 juni 2008 · 2 246 Inlägg

fick mina idag..
firade jag med att beställa fjäderbenstag och en shortshift

Mr_Redbull Evolution Garage
4 juni 2008 · 478 Inlägg

19600:- big_smile
mesta går till semesterresa för mig o min sambo vilket kommer bli kalas :-)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Nexius
4 juni 2008 · 414 Inlägg

fick mina vid midnatt . blir nog mer ljud till bilen smile

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t
Padock
4 juni 2008 · 19 Inlägg

10500 in på kontot igår e rätt skönt!

Norde fotointresserad
4 juni 2008 · 2 307 Inlägg

Fick min igår så nu har man blivit 7088 kronor rikare =P

Muttley
4 juni 2008 ·

fick mina igår, gick direkt in på sparkontot och 1500 till uppkörning.

clew
4 juni 2008 · 22 Inlägg

Jag skickade inte in min deklaration innan 5:e maj, så som man skulle för att få pengarna innan midsommar...
Det är ju bara mitt fel, men nån som har en aning när jag kan få dom?

Muttley
4 juni 2008 ·

clew skrev:
Jag skickade inte in min deklaration innan 5:e maj, så som man skulle för att få pengarna innan midsommar...
Det är ju bara mitt fel, men nån som har en aning när jag kan få dom?

de är ju i augusti om man inte gjorde de i tid med sms,internet eller hur man nu gjorde. smile så du har pengar på fickan när du slösat upp allt på semestern wink

Memme I'am AWESOME..
4 juni 2008 · 2 783 Inlägg

Vi som glömde skriva kontouppgifter, hur går de för oss? Får vi vänta till Augusti me våra pengar eller får vi dom innan midsommar och hur får vi dom ? Check?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Muttley
4 juni 2008 ·

emijl skrev:
Vi som glömde skriva kontouppgifter, hur går de för oss? Får vi vänta till Augusti me våra pengar eller får vi dom innan midsommar och hur får vi dom ? Check?

blir de inte i augusti? har för mig det. och då blir de troligen på kontot, eller utbetalningslapp.

Memme I'am AWESOME..
8 juni 2008 · 2 783 Inlägg

tkd_rille skrev:

emijl skrev:
Vi som glömde skriva kontouppgifter, hur går de för oss? Får vi vänta till Augusti me våra pengar eller får vi dom innan midsommar och hur får vi dom ? Check?

blir de inte i augusti? har för mig det. och då blir de troligen på kontot, eller utbetalningslapp.

Men hur ska de gå om dom lixom inte har mitt kontouppg.? tongue HAH.. Och är det inte dom som nt har skattat i tid som får sina pengar i Augusti. Ja har hört av folk att pengar kmr i Juni innan midsommar?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Eddie_06
8 juni 2008 · 76 Inlägg

har redan kommit:D

Rallyhalle
8 juni 2008 · 4 299 Inlägg

Passar på o frågar när de ändå handlar om skatt o skit tongue

De där me avdrag för resa till jobbet, hur funkar de?? Är de nåt minimum på sträcka för att göra avdrag??
Om jag skulle börja jobba där jag praktiserat tex. En sträcka på 5 mil tur & retur, nåt man kan göra avdrag på??

Muttley
9 juni 2008 ·

emijl skrev:

tkd_rille skrev:

emijl skrev:
Vi som glömde skriva kontouppgifter, hur går de för oss? Får vi vänta till Augusti me våra pengar eller får vi dom innan midsommar och hur får vi dom ? Check?

blir de inte i augusti? har för mig det. och då blir de troligen på kontot, eller utbetalningslapp.

Men hur ska de gå om dom lixom inte har mitt kontouppg.? tongue HAH.. Och är det inte dom som nt har skattat i tid som får sina pengar i Augusti. Ja har hört av folk att pengar kmr i Juni innan midsommar?

men de är ju om de har dina kontouppgifter, har de in te de så skickar de utbetalning i augusti till dig så hände en kompis, så du får vänta 2 månader till tyvärr. och de vet var du bor så du får din lapp så oroa inte dig.

Muttley
9 juni 2008 ·

Rallyhalle skrev:
Passar på o frågar när de ändå handlar om skatt o skit tongue

De där me avdrag för resa till jobbet, hur funkar de?? Är de nåt minimum på sträcka för att göra avdrag??
Om jag skulle börja jobba där jag praktiserat tex. En sträcka på 5 mil tur & retur, nåt man kan göra avdrag på??

ja de blir 18:50 per mil för 2008, och du måste ha kört över 8tusen kronor för att få göra avdrag.

Rallyhalle
9 juni 2008 · 4 299 Inlägg

tkd_rille skrev:

Rallyhalle skrev:
Passar på o frågar när de ändå handlar om skatt o skit tongue

De där me avdrag för resa till jobbet, hur funkar de?? Är de nåt minimum på sträcka för att göra avdrag??
Om jag skulle börja jobba där jag praktiserat tex. En sträcka på 5 mil tur & retur, nåt man kan göra avdrag på??

ja de blir 18:50 per mil för 2008, och du måste ha kört över 8tusen kronor för att få göra avdrag.

Ok smile Får väl räkna lite o se va de kan tänkas bli tongue

Tack för hjälpen smile
//Jacob

n_andersson
16 juni 2008 · 689 Inlägg

Fick min idag, 29.000:- tillbaks

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang