Var riktigt bra bemötande, bad min far att ringa då jag jobbar väldigt mycket just nu. Fick meddelandet att han var väldigt ledsen och förtvivlad över att det blivit fel och kommer personligen och leverar 4 nya fälgar när han hämtar hem dem jag fått nu.
Så det löste sig bra För jag gillar verkligen denna fälgen så det var ju gött att det för en gångs skull gick smidigt.
Det är inte rätt fälgar nej. får dem andra som passar på måndag. Har bara satt bultarna löst i gängan för att se hur det blir när jag får rätt "navstorlek osv" hem .,.
Synd att man fick fel, men det löste ju sig snabbt förhoppningsvis om dem håller vad dem sagt.
vafan, trodde porrbilder var förbjudna sjukt nice!
I veckan ramlar det nog in en 530d -99 e39 i mitt garage
Mvh NJ
haha, förlåt att jag bryter mot reglarna Trevligt, E39 är sköna långturs bilar, man sitter som en konung.. kupén är knäpptyst basen pumpar.. ja, som sagt trevliga bilar
Blev jäkligt bra som ja sagt innan! Skönt d verkar lösa sig me firman som levererat fälgarna oxå... BMW gör sig ÄCKLIGT bra me den designen på fälgar.. Frågan e ju va ja ska köpa... Man vill ju helst va lite själv om en fälg - iaf jag! Skulle kunna tänka mig E39 M5 kopia för E36.. Hade d på både en av mina tidigare 325 o även på M3an.. Gilla dom! Nån som har liggandes?? Ska bara ha d "sist" till min sen ser ja fram emot våren här i Hlm o skåne.. Börjar bli en del schyssta bilar!
Blev jäkligt bra som ja sagt innan! Skönt d verkar lösa sig me firman som levererat fälgarna oxå... BMW gör sig ÄCKLIGT bra me den designen på fälgar.. Frågan e ju va ja ska köpa... Man vill ju helst va lite själv om en fälg - iaf jag! Skulle kunna tänka mig E39 M5 kopia för E36.. Hade d på både en av mina tidigare 325 o även på M3an.. Gilla dom! Nån som har liggandes?? Ska bara ha d "sist" till min sen ser ja fram emot våren här i Hlm o skåne.. Börjar bli en del schyssta bilar!
Tack chrille
E39 M5 fälgar har jag, dock dem vita som satt på E34:an så dem passar inte Jo, får hoppas det blir lite mer "liv" i hålan nu. Iofs så ska man iväg på en massa i sommar, elmia, schmeidmann, mantorp osv, hbg kvällarna, markaryd,. så lär inte bli "fattigt" med något att göra på helgerna ialf
Nä M5-design fälgar o äkta M5 fälgar e inte svårt o hitta.. Dock helt utanför inpassning Fälgar har inte prio ett på min iofs e mer om ja trillar över en uppsättning. Finns annat som går före nu i vinter/vår........ :cool Kan nog bli ett gäng här i stan som kan dra iväg på lite jippo under säsongen så d ser vi fram emot!
Fick som alla som följt tråden vet, fel fälgar.. (navhål) osv,. ) Klagade i torsdags.. och idag fick jag 4 st helt nya fälgar utbytade personligen när dem hämtade hem dem som var fel., från chefen, ingen skråma eller någonting och bäst av allt dem passar klockrent.. Så nu är jag jävligt nöjd.. Tack återigen för att det blev så smidigt som det blev
Fick även "bmw emblem" till fälgarna oh gud.. Jag älskar bara dem.. Längtar så efter våren..!
Btw... Jag beställde nya Falken däck till fälgarna idag också från däckia.. Så snart åker den ner på nya skorna i backen igen