Darkie's ; BMW 328 E36 "SÅLD"

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
18 november 2010 · 6 170 Inlägg

Du var inte på CSK idag för att hämta din morsa eller nå ??

För jag såg en BMW som var väldigt lik din och hade samma tre första i regnummret där, körde förbi mig när jag skulle hämta bilen och köra därifrån smile


Och jag tycker fortfarande att det är vansinne att sälja den bilen, att sälja för att byta till kombi det kan jag väl godta men när du nu inte ska ha en kombi ändå så tycker jag bara att det vore dumt att sälja.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Du var inte på CSK idag för att hämta din morsa eller nå ??

För jag såg en BMW som var väldigt lik din och hade samma tre första i regnummret där, körde förbi mig när jag skulle hämta bilen och köra därifrån smile


Och jag tycker fortfarande att det är vansinne att sälja den bilen, att sälja för att byta till kombi det kan jag väl godta men när du nu inte ska ha en kombi ändå så tycker jag bara att det vore dumt att sälja.

Jo det var jag. Stämmer helt riktigt.
Sant blir ingen kombi.. Blir en 330ci istället.

Som sagt får jag inte vad jag vill ha så stannar den kvar.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Victorlubke
19 november 2010 · 32 Inlägg

hoppas du inte får vad du vill ha då wink haha smilesmile

BMW 323 (1999)
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

Victorlubke skrev:
hoppas du inte får vad du vill ha då wink haha smilesmile

hahaha.. Tack då wink tongue

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
19 november 2010 · 6 170 Inlägg

Darkie skrev:

TBOC_Razor skrev:
Du var inte på CSK idag för att hämta din morsa eller nå ??

För jag såg en BMW som var väldigt lik din och hade samma tre första i regnummret där, körde förbi mig när jag skulle hämta bilen och köra därifrån smile


Och jag tycker fortfarande att det är vansinne att sälja den bilen, att sälja för att byta till kombi det kan jag väl godta men när du nu inte ska ha en kombi ändå så tycker jag bara att det vore dumt att sälja.

Jo det var jag. Stämmer helt riktigt.
Sant blir ingen kombi.. Blir en 330ci istället.

Som sagt får jag inte vad jag vill ha så stannar den kvar.

Såg som sagt dig köra förbi och plocka upp någon, tänkte hälsa men var inte säker på att det var du eftersom du haft bilen ute på blocket ett tag nu. Dessutom hade du nog bara undrat vem fan det där var tongue


Och jag hoppas iaf också att du inte får den såld, inget illa ment men den bilen och du hör liksom ihop.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Darkie skrev:

TBOC_Razor skrev:
Du var inte på CSK idag för att hämta din morsa eller nå ??

För jag såg en BMW som var väldigt lik din och hade samma tre första i regnummret där, körde förbi mig när jag skulle hämta bilen och köra därifrån smile


Och jag tycker fortfarande att det är vansinne att sälja den bilen, att sälja för att byta till kombi det kan jag väl godta men när du nu inte ska ha en kombi ändå så tycker jag bara att det vore dumt att sälja.

Jo det var jag. Stämmer helt riktigt.
Sant blir ingen kombi.. Blir en 330ci istället.

Som sagt får jag inte vad jag vill ha så stannar den kvar.

Såg som sagt dig köra förbi och plocka upp någon, tänkte hälsa men var inte säker på att det var du eftersom du haft bilen ute på blocket ett tag nu. Dessutom hade du nog bara undrat vem fan det där var tongue


Och jag hoppas iaf också att du inte får den såld, inget illa ment men den bilen och du hör liksom ihop.

Hämtade min mor efter operation.
Hehe.. inget illa taget. Dock blir den nog såld nästa vecka cool

Dessutom kommer E46:an bli lika snygg när jag väl sätter igång tro mig;)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
eastmotorsport -sommar ska de va....
19 november 2010 · 4 524 Inlägg

e46a , har du en sån eller en på ingång.? Nice!

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

eastmotorsport skrev:
e46a , har du en sån eller en på ingång.? Nice!

Blir en sådan innan våren, OM jag får vad jag vill ha för E36:an. Ser dock ut som att den är såld nästa vecka. Haft ganska många intresserade. Dock försöker dem leka svåra och tro att jag kommer sänka priset. It´s not gonna happend har som sagt inte bråttom med att sälja och vet hur svårt det är att hitta en i skicket som min är i. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
nitrox Defloratör.
19 november 2010 · 641 Inlägg

Darkie skrev:

eastmotorsport skrev:
e46a , har du en sån eller en på ingång.? Nice!

Blir en sådan innan våren, OM jag får vad jag vill ha för E36:an. Ser dock ut som att den är såld nästa vecka. Haft ganska många intresserade. Dock försöker dem leka svåra och tro att jag kommer sänka priset. It´s not gonna happend har som sagt inte bråttom med att sälja och vet hur svårt det är att hitta en i skicket som min är i. smile

Nej sänker du priset ska jag personligen giva dig på moppo!tongue

Haha jag hatar att sälja bilar speciellt med tanke på alla jävla prutmuppar som tror dom kan köpa vad som hellst för ingenting gärna ska dom ha betalt för att dom kommer och hämtar.

har en hel lista med folk som försökt pruta av mig grejor:P

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

nitrox skrev:

Darkie skrev:

eastmotorsport skrev:
e46a , har du en sån eller en på ingång.? Nice!

Blir en sådan innan våren, OM jag får vad jag vill ha för E36:an. Ser dock ut som att den är såld nästa vecka. Haft ganska många intresserade. Dock försöker dem leka svåra och tro att jag kommer sänka priset. It´s not gonna happend har som sagt inte bråttom med att sälja och vet hur svårt det är att hitta en i skicket som min är i. smile

Nej sänker du priset ska jag personligen giva dig på moppo!tongue

Haha jag hatar att sälja bilar speciellt med tanke på alla jävla prutmuppar som tror dom kan köpa vad som hellst för ingenting gärna ska dom ha betalt för att dom kommer och hämtar.

har en hel lista med folk som försökt pruta av mig grejor:P

Fick ett samtal som löd för nån vecka sedan...

...eller jag går direkt på prutandet.

Hej kompis! Vad säger du om 30 tusen + en 2år gammal  nokia mobil? (fanns bara gsm då väl? wink )  (han var seriös...)
Jag bara, nej tack..   -alltså utan fälgarna, läppen å vingen då?

Hejdå.. !


Kul folk haha. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
eastmotorsport -sommar ska de va....
19 november 2010 · 4 524 Inlägg

Fint , vad siktar du på för e46a ? En coupé eller 4-d ?  330 eller annat?

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Rquired Allmänt envis
19 november 2010 · 12 512 Inlägg

Om du skall byta är upp till dig men skall du ändå köpa en ny bil så varför inte en Touring då du behövde(?) en kombi? E46 Touring går att få riktigt snygg med en sänkning och större fälgar, tro mig! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Darkie dARKiE
19 november 2010 · 5 031 Inlägg

eastmotorsport skrev:
Fint , vad siktar du på för e46a ? En coupé eller 4-d ?  330 eller annat?

En 330Ci  helst med navigations utrustningen med skärmen. wink


Rquired skrev:
Om du skall byta är upp till dig men skall du ändå köpa en ny bil så varför inte en Touring då du behövde(?) en kombi? E46 Touring går att få riktigt snygg med en sänkning och större fälgar, tro mig! smile

Jag behövde ingen kombi, hade tänkt köpa en allround bil. Ville testa på att bygga på en kombi men har ångrat mig då V70R:en jag var sugen på (lazerblå) blev såld precis innan jag fick ihop pengar. Kommer aldrig hitta en lika fin så har tänkt om. Berättade för farsan som övertalade mig att spara under vintern och köpa en nyare bmw för han vet att jag kommer ångra mig och att jag kommer vilja komma tillbaka till bmw (som dem 3 senaste gångerna) + Han har fixat en extra bil med dragkrok osv så tänkte då kan jag lika gärna slå till på en 330CI. Just bmw´s touringar har jag svårt för gillar inte dem så mycket mer än M5:an då men mercedes amg kombi slår den också iofs wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Rquired Allmänt envis
19 november 2010 · 12 512 Inlägg

Darkie skrev:

eastmotorsport skrev:
Fint , vad siktar du på för e46a ? En coupé eller 4-d ?  330 eller annat?

En 330Ci  helst med navigations utrustningen med skärmen. wink


Rquired skrev:
Om du skall byta är upp till dig men skall du ändå köpa en ny bil så varför inte en Touring då du behövde(?) en kombi? E46 Touring går att få riktigt snygg med en sänkning och större fälgar, tro mig! smile

Jag behövde ingen kombi, hade tänkt köpa en allround bil. Ville testa på att bygga på en kombi men har ångrat mig då V70R:en jag var sugen på (lazerblå) blev såld precis innan jag fick ihop pengar. Kommer aldrig hitta en lika fin så har tänkt om. Berättade för farsan som övertalade mig att spara under vintern och köpa en nyare bmw för han vet att jag kommer ångra mig och att jag kommer vilja komma tillbaka till bmw (som dem 3 senaste gångerna) + Han har fixat en extra bil med dragkrok osv så tänkte då kan jag lika gärna slå till på en 330CI. Just bmw´s touringar har jag svårt för gillar inte dem så mycket mer än M5:an då men mercedes amg kombi slår den också iofs wink

Ok, nej jag tycker vissa Touring-karosser är snygga. Oavsett tror jag det kommer bli kanon när du gör det, 330ci är en snygg grund i alla fall. wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Darkie dARKiE
26 november 2010 · 5 031 Inlägg

Då var älsklingen såld.. Känns i hjärtat.

Livet går vidare.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
eastmotorsport -sommar ska de va....
26 november 2010 · 4 524 Inlägg

...förstår precis hur det känns... men som du säger , livet går vidare och nya projekt väntar. Lycka till med det som komma skall...

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Jackack BMW-entusiast
26 november 2010 · 362 Inlägg

hade samma känsla när min pärla åkte bort från mig mot nya äventyr ;-)   lite synd, men nu har man ju nytt projekt att pilla med vilket är riktigt kul,   samma blir det för dig!

hoppas du får tag i nåt riktigt snyggt åk nu ;-) (igen)

Mvh// Jackack

BMW 320da M-sport E91 "Performance" (2007)
Volvo V70 (1999)
kozlowski
26 november 2010 · 123 Inlägg

Fan man kommer sakna 328an! men nu har du mer tid med 525an wink hoppas de blir mer ös med den nu smile

Mvh Kristian

BMW 318i "Mary Jane" (2001)
Darkie dARKiE
27 november 2010 · 5 031 Inlägg

kozlowski skrev:
Fan man kommer sakna 328an! men nu har du mer tid med 525an wink hoppas de blir mer ös med den nu smile

Mvh Kristian

Ska jag vara ärlig så orkar jag inte med 525:an farsan får fixa vidare med den. M-paket ligger till den i garaget ialf och väntar.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Marcus_89 Biltokig elektriker
27 november 2010 · 3 352 Inlägg

Både roligt och tråkigt att denär såld. Jäkligt fin ocg snygg var den smile Men kul att du fått den såld . Vad blir nästa projekt?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang