En galnings svar på min annons på blocket

granadadr
30 november 2011 · 7 290 Inlägg

haha vilken idiot,, jag hade drivit med idoten

Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
30 november 2011 · 744 Inlägg

granadadr skrev:
haha vilken idiot,, jag hade drivit med idoten

var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

granadadr
30 november 2011 · 7 290 Inlägg

hewra skrev:

granadadr skrev:
haha vilken idiot,, jag hade drivit med idoten

var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
30 november 2011 · 3 929 Inlägg

granadadr skrev:

hewra skrev:

granadadr skrev:
haha vilken idiot,, jag hade drivit med idoten

var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

En idiot ringde mig vid halv 2 på natten på en vardag när jag skulle sälja en bil.
- Hej
- Vad fan vill du då?
- Jag ringer på din bil

*klick*
Där lade jag på. Vem i helvete ringer halv två på natten på en vardag?
Suck ...

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
evilaudio
30 november 2011 · 16 195 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

granadadr skrev:

hewra skrev:

var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

En idiot ringde mig vid halv 2 på natten på en vardag när jag skulle sälja en bil.
- Hej
- Vad fan vill du då?
- Jag ringer på din bil

*klick*
Där lade jag på. Vem i helvete ringer halv två på natten på en vardag?
Suck ...

därför skriver jag ALDRIG ut mitt nummer på annonser.. så kan man välja vilka man vill svara eller inte.. wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
fattaren
1 december 2011 · 53 Inlägg

den nya tidens busringningar, ungdommar som gör allt man ber dom låta bli, ring inte, maila inte, pruta inte, inget byte, ja det är som att be om att få sådana mail har jag upptäckt. bättre skriva bytes förslag, kanske man kan få nåt vettigt bytesförslag åtminstone eller lite roliga smile

Ni retar upp er för ingenting, att man ringer mitt i natten dock är väl ovanligt och väldigt irriterande.

Saab 900 T8 (1988)
Saab 900 "Sierra Alpha Alpha Bravo" (1991)
Ruteby Idiot
1 december 2011 · 25 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

granadadr skrev:

hewra skrev:
var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

En idiot ringde mig vid halv 2 på natten på en vardag när jag skulle sälja en bil.
- Hej
- Vad fan vill du då?
- Jag ringer på din bil

*klick*
Där lade jag på. Vem i helvete ringer halv två på natten på en vardag?
Suck ...

någon som har tänkt såhär för många gånger: "äsch jag ringer imorrn istället" varpå nästa dag man får till svar att bilen antingen är såld eller "det ringde en kille för en kvart sen, som är påväg."

wink

Livet är hårt men jag är hårdare // Ismen.
Bmw e28 + b230fk, vinter 2015-16
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
1 december 2011 · 3 929 Inlägg

Ruteby skrev:

Thunderbird88 skrev:

granadadr skrev:

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

En idiot ringde mig vid halv 2 på natten på en vardag när jag skulle sälja en bil.
- Hej
- Vad fan vill du då?
- Jag ringer på din bil

*klick*
Där lade jag på. Vem i helvete ringer halv två på natten på en vardag?
Suck ...

någon som har tänkt såhär för många gånger: "äsch jag ringer imorrn istället" varpå nästa dag man får till svar att bilen antingen är såld eller "det ringde en kille för en kvart sen, som är påväg."

wink

Haha, bilen blev såld dagen efter faktiskt.
Lade ut den för grymt underpris bara för att bli av med den. Gjorde vinst på den hur som helst.
Men hade den snubben ringt igen hade han verkligen inte fått köpa bilen. Är man så dum att man ringer mitt i natten så visar det ju en persons dumhet > sån person man inte vill sälja NÅGONTING till.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
lakhea Leg. Bilplågare.
1 december 2011 · 218 Inlägg

Just viewed your listing and like to purchase it.
You still have this item for sale? mail me back on
christainoscar@sify.com


Uppgifter om personen som skickade detta meddelande:

Namn: christainoscar
E-post: christainoscar@sify.com

Har annons på en Volvo 245:a på blocket och fick detta?
Hallå?!?!

gamlingen
1 december 2011 · 5 198 Inlägg

lakhea skrev:
Just viewed your listing and like to purchase it.
You still have this item for sale? mail me back on
christainoscar@sify.com


Uppgifter om personen som skickade detta meddelande:

Namn: christainoscar
E-post: christainoscar@sify.com

Har annons på en Volvo 245:a på blocket och fick detta?
Hallå?!?!

En bluffare, ,svarar du så är han säkert från england och skickar en polare för att hämta bilen, och betalning sker med paypal

EDIT:Stavning

Senast redigerat av gamlingen (1 december 2011)

TyraX
1 december 2011 · 526 Inlägg

hahah ja en T4 blir ju SJUKT mycket snabbare med en Downforce vinge ett kjolpacket och nya fälg hahaha IDIOT han är!

Men märker hi hur han skriver det?? Läs igen så ser ni nå fruktansvärt roligt!

FÖRKLARING:
Först skriver han om att hans Jävla volvo är så grymmt snabb och så jävla vacker eller hur?

Sen så verkar de som att han kom på sigsjälv "HJÄLP vad har ja sagt"
Då drar han upp att han kan sparkas den tönten!
Alldeles som att han kom på aj fan, jag åker runt i en helt orginal volvo som jag lyckats fått tag i ett T4 emblem och smetat på på absolut fel ställe och stylat bilen med klistermärken från biltema.
Då ska han fajtas helt plötsligt? han kom nog på att han inte har en chans i bilvärlden haha..

Så han går från att han kan köra ifrån dig  hur lätt som hällst till att han i alla fall kan slå dig!.
Igentligen borde du köra mot han så han får visa vad hans orginalvolvo med rostiga skärmar
och visa hur dina baklysen ser ut!

VILLKEN JÄVLA SOPA Han kan nog inte ens fylla på spolarvätska själv de äcklet!

Ursäkta mina ordval :S

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
Busgrabb Rejsa ?
1 december 2011 · 2 959 Inlägg

TyraX skrev:
hahah ja en T4 blir ju SJUKT mycket snabbare med en Downforce vinge ett kjolpacket och nya fälg hahaha IDIOT han är!

Men märker hi hur han skriver det?? Läs igen så ser ni nå fruktansvärt roligt!

FÖRKLARING:
Först skriver han om att hans Jävla volvo är så grymmt snabb och så jävla vacker eller hur?

Sen så verkar de som att han kom på sigsjälv "HJÄLP vad har ja sagt"
Då drar han upp att han kan sparkas den tönten!
Alldeles som att han kom på aj fan, jag åker runt i en helt orginal volvo som jag lyckats fått tag i ett T4 emblem och smetat på på absolut fel ställe och stylat bilen med klistermärken från biltema.
Då ska han fajtas helt plötsligt? han kom nog på att han inte har en chans i bilvärlden haha..

Så han går från att han kan köra ifrån dig  hur lätt som hällst till att han i alla fall kan slå dig!.
Igentligen borde du köra mot han så han får visa vad hans orginalvolvo med rostiga skärmar
och visa hur dina baklysen ser ut!

VILLKEN JÄVLA SOPA Han kan nog inte ens fylla på spolarvätska själv de äcklet!

Ursäkta mina ordval :S

Inlägget är sedan Juni 2008 och trådskaparen har inte varit online sedan i Augusti iår...bara så du vet.

Autotech
BMW 335D (2008)
hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
1 december 2011 · 744 Inlägg

granadadr skrev:

hewra skrev:

granadadr skrev:
haha vilken idiot,, jag hade drivit med idoten

var hyffast sugen, men när denna ringer halv tolv på kvällen och man nästan inte förstår vad han vill så blir man bara smått förbannad neutral

förstår dig,, jag hde nog bara lagt påwink den tiden på dygnet

haha jo, ungefär det jag gjorde, försökte koncentrera mig så bra det gick, sen vart jag less och la på tongue

daajvid Elektriker
1 december 2011 · 1 138 Inlägg

FIck detta för några dagar sen. Jag svara att han kunde få förklara över mejl hur de går till men de ville han inte:P

> > Hej.
> >
> > Vi har ett intresse angående er bil som ni har på blocket vi är väldigt
> > intresserade har nämligen en kund på en sådant som ni har. Ni kan väl
> > slå mig en signal så pratar vi lite närmare. Mvh Nolltvåett Bil Ab\
> > http://www.nolltvaettbil.n.nu/ 0769-333244
> >
> > Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/36964161.htm

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
gamlingen
1 december 2011 · 5 198 Inlägg

daajvid skrev:
FIck detta för några dagar sen. Jag svara att han kunde få förklara över mejl hur de går till men de ville han inte:P

> > Hej.
> >
> > Vi har ett intresse angående er bil som ni har på blocket vi är väldigt
> > intresserade har nämligen en kund på en sådant som ni har. Ni kan väl
> > slå mig en signal så pratar vi lite närmare. Mvh Nolltvåett Bil Ab\
> > http://www.nolltvaettbil.n.nu/ 0769-333244
> >
> > Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/36964161.htm

Visst man lämnar över bil,papper och nycklar sen är man blåst...

SylvesterStallone
2 december 2011 · 1 433 Inlägg

eeh svara och fråga tid och plats håller dem oftast käft , om inte ta med macheten och möt upp svinet!

BMW 730D (2005)
Marticus Meldem
2 december 2011 · 917 Inlägg

Dem få gångerna det är skönt att bo i sverige, anmäl svinet så kan polisen få hans IP av blocket sen åka hem till han, så får vi se hur hans 3 månader gamla, kickboxande s40 med biltemaosthyvel står sig mot dem. Men sen slog det mig, vi bor i sverige, så det finns inte "ekonomiska resurser" tongue lika bra att bestämma tid och klubba ner fanskapet

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
2 december 2011 · 1 778 Inlägg

hewra skrev:

granadadr skrev:

hewra skrev:
tur man bor där man bor.. dom ända som ringer är någon mohammhed ji o.s.v från malmö som vill att man ska köra ner bilen därför han ska få kolla på den ? tongue

haha skojjar du eller??

nej tyvär gör jag inte det, hade ute min 525 e34 förra vintern en svart, och han ville verkligen titta på den och ville jag skulle köra ner men han skulle inte betala ett öre i soppa. haha smile

Min mor fick precis det förslaget! "du kan väl köra upp bilen till Stockholm så jag får titta på den, jag är väldigt intresserad!" haha vi har 25 mil till Stockholm.

Hon skrev också inga byten för hon skulle få tjänste bil, lik förbannat ringer en kille och säger att hon kan få två jätte bra bilar! En camry och en gammal Honda, för då kommer hon tjäna massor pengar på o sälja dom istället. Varför gör han inte de själv då?

När jag stod ute i trädgården o pysslade åkte det förbi en rostig gammal golf med 4 vuxna och 5 barn i! Dom stannade till och undrade om jag ville sälja bilen som stod på garageuppfarten.
Nej svarar jag, då frågar han vad jag skulle vilja ha för den om jag skulle sälja den.
Har en Saab 9-3 vector kombi -08 så jag sa att nånstans kring 140k.
Haha då säger han: du kan få 65k. Aldrig säger jag! Varpå han svarar då är jag inte intresserad, och åker där ifrån.
Va fan? Gör man så? Stannar hos någon o frågar om han vill sälja, får ett nej men ger ändå ett bud på knappt hälften av värdet? Vad trodde han? Att jag skulle svara okej du får den??

Senast redigerat av marwin_of_sweden (2 december 2011)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
nesum
2 december 2011 · 695 Inlägg

Haha, killen ger ordet hjärnblödning ett ansikte asså..

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
granadadr
2 december 2011 · 7 290 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

hewra skrev:

granadadr skrev:

haha skojjar du eller??

nej tyvär gör jag inte det, hade ute min 525 e34 förra vintern en svart, och han ville verkligen titta på den och ville jag skulle köra ner men han skulle inte betala ett öre i soppa. haha smile

Min mor fick precis det förslaget! "du kan väl köra upp bilen till Stockholm så jag får titta på den, jag är väldigt intresserad!" haha vi har 25 mil till Stockholm.

Hon skrev också inga byten för hon skulle få tjänste bil, lik förbannat ringer en kille och säger att hon kan få två jätte bra bilar! En camry och en gammal Honda, för då kommer hon tjäna massor pengar på o sälja dom istället. Varför gör han inte de själv då?

När jag stod ute i trädgården o pysslade åkte det förbi en rostig gammal golf med 4 vuxna och 5 barn i! Dom stannade till och undrade om jag ville sälja bilen som stod på garageuppfarten.
Nej svarar jag, då frågar han vad jag skulle vilja ha för den om jag skulle sälja den.
Har en Saab 9-3 vector kombi -08 så jag sa att nånstans kring 140k.
Haha då säger han: du kan få 65k. Aldrig säger jag! Varpå han svarar då är jag inte intresserad, och åker där ifrån.
Va fan? Gör man så? Stannar hos någon o frågar om han vill sälja, får ett nej men ger ändå ett bud på knappt hälften av värdet? Vad trodde han? Att jag skulle svara okej du får den??

haha sicket nöt,, jag hade drivit med honom wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang