5624
Sök

Groggtips Absinthe?

801 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
nån som testat den svarta absinthen? testade det rent igår, det va inte så jävla rockigt, nån som har bra groggtips? vore änna välkommet tongue
Senast redigerat av Roundcube (4 juni 2008)

Muttley
4 juni 2008
Roundcube skrev:
nån som testat den svarta absinthen? testade det rent igår, det va inte så jävla rockigt, nån som har bra groggtips? vore änna välkommet tongue

ps rubriken.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 juni 2008
Är inte absint typ förbjudet eftersom folk dör av skiten ??  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

801 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:

Det är det säkert, men det är mkt som är förbjudet, opium i det med, man kan få hallucinationer, men men , lev farligt dö ung.

2 644 Inlägg
4 juni 2008
Det är ju förjävligt.. så jävla starkt skiten,.

Går ju inte grogga på det smackar skit hur man än gör.. tongue

Johan Lindgren

801 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:

Bara 85% tongue

2 644 Inlägg
4 juni 2008
Roundcube skrev:
Lindgren_ skrev:

Bara 85% tongue

"Bara" big_smilebig_smilebig_smilebig_smile
Senast redigerat av Lindgren_ (4 juni 2008)

Johan Lindgren

1 217 Inlägg
4 juni 2008
Det är inte opium, det är tujoner från malörten. Drick den på klassiskt vis blandad med isvatten som silats genom en sockerbit (sockerbiten skall smälta och vara med i blandningen).

801 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Ksj skrev:
Det är inte opium, det är tujoner från malörten. Drick den på klassiskt vis blandad med isvatten som silats genom en sockerbit (sockerbiten skall smälta och vara med i blandningen).

okeej.... ursäkta mig för min dumhet, men hur i helvete silar man vatten genom en sockerbit? tongue utan att blöta ner allt och alla då iofs

136 Inlägg
4 juni 2008
Absinthe finns ju på systemet så olagligt är det inte, dock så är det den 35% verisionen på systemet.. absint ska ju tydligen gärna tilllagas genom att värmas upp och en socker bit osv, för att få det att gå snabbare ut till blodet.

näää jäger och red bull ska det va smile

VW Passat 1.8T. 97-

125 Inlägg
4 juni 2008
Häll absint i ett snaps glass tänd eld på det o drick.
Har absint med cannabis "smak" går ner.
Inte så där gott men man blir full på det.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

1 217 Inlägg
4 juni 2008
Roundcube skrev:
Ksj skrev:

okeej.... ursäkta mig för min dumhet, men hur i helvete silar man vatten genom en sockerbit? tongue utan att blöta ner allt och alla då iofs

Det finns speciella skedar som är perforerade för ändamålet.. Mycket vanligt i sydeuropa.

Granathe: Den som säljs på systemet är inte äkta absinthe, det är Pernod absinthe. 100% fri från thujoner och dessutom mycket svagare, m a o vodka smaksatt med malört.

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
4 juni 2008
sprit ska drickas rent

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

1 217 Inlägg
4 juni 2008
M3Tim skrev:
sprit ska drickas rent

Du kan ju ens försöka svepa en shot med ren äkta Absinthe så får du se hur det går..

Saab
344 Inlägg
4 juni 2008
du andas in gasen va? tänder eld på absinthen låter de brinna några sek , blås ut de, häll över snabbt i ett annat glas och de glaset du hade först vänder du uppoch ner på, ska gå fort, sen tar du sugrör och öppnar en liten glipa sen suger du in gasen  big_smile fyfan, svartnar några sek typ big_smile

(tror de va så man gjorde, om jag inte "minns" helt fel big_smile haha)

6 170 Inlägg
4 juni 2008
Hahaha med så många unga personer som vet hur skit som absint ska drickas e det ju inte förvånande att sverige håller på att gå åt helvete lol

Och ja, det var bara ett skämt wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

245 Inlägg
4 juni 2008
Granathe skrev:
Absinthe finns ju på systemet så olagligt är det inte, dock så är det den 35% verisionen på systemet.. absint ska ju tydligen gärna tilllagas genom att värmas upp och en socker bit osv, för att få det att gå snabbare ut till blodet.

näää jäger och red bull ska det va smile

e du full eller? 60% absinthe finns ju på systemet iaf tongue

358 Inlägg
4 juni 2008
Roundcube skrev:
TBOC_Razor skrev:

Det är det säkert, men det är mkt som är förbjudet, opium i det med, man kan få hallucinationer, men men , lev farligt dö ung.

Opium kanske är lite att ta i va  wink  Absint är lite örter o kryddor .. inget mera.

Folk dör inte AV det.. men folk kan bli lite crazy av de och riva av sig öronen o tugga tungan mm.. men de är väldigt sällan man får tag i så pass fin absint.

Jag vet inte hur du normalt sätt är.. men under förrutsättning att du är "normal" så behöver du inte vara orolig att dö av de som vissa påstår smile

http://susning.nu/Absint

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

6 170 Inlägg
4 juni 2008
zzzoder skrev:
Roundcube skrev:
TBOC_Razor skrev:

Folk dör inte AV det.. men folk kan bli lite crazy av de och riva av sig öronen o tugga tungan mm.. men de är väldigt sällan man får tag i så pass fin absint.

Hahahahaha *ASG*

Sök