Har ett problem typ, vet inte om detta är okej, men hörde en låt här om, dagen som jag inte får ur huvudet, minns inte heller helt hur den går, något i still med : vad ska man med kvinnor till, jag har ju mig själv. Sån lugn och go låt som typ glider
Har ett problem typ, vet inte om detta är okej, men hörde en låt här om, dagen som jag inte får ur huvudet, minns inte heller helt hur den går, något i still med : vad ska man med kvinnor till, jag har ju mig själv. Sån lugn och go låt som typ glider
Denna musiken gör mig heeeeelt kääääär ! Dock är ju inte sångaren det bästa men whattafuck who cares. tror denna låten hade varit fruktans värt bra med Tony Kakko ( Sonata Arctica ) som sångare
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (30 juni 2011)
Lite kul på Swedenrock då en finne kom till vårt kamp. Det blev så att han skulle dricka varje gång dem sjöng "vodka" klart han var på. Hehe han tömde en hel 75:a absolut! Sen var han däckad i 12 timmar i stekande sol, och med dregel i mungipan Fick tillkalla vakten för vi trodde han hade dött.
Senast redigerat av Sushikocken (30 juni 2011)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Lite kul på Swedenrock då en finne kom till vårt kamp. Det blev så att han skulle dricka varje gång dem sjöng "vodka" klart han var på. Hehe han tömde en hel 75:a absolut! Sen var han däckad i 12 timmar i stekande sol, och med dregel i mungipan Fick tillkalla vakten för vi trodde han hade dött.
hahaha helt rätt! Är det festival så är de bara att ösa!