TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?

VolvoHanna
23 juni 2008 · 373 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:

VolvoHanna skrev:
Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

jaha vad är det för fel på småläningar då yikes

annars passar jag in haha
ops förutom utekvällar är aldrig ute lol

Snållänningar menar du... Nej det var fel av mig att dra alla över en kant! (har bara dålig erfarenhet av en fd smålänning)

hehe

_Wallis_
23 juni 2008 · 4 506 Inlägg

Supra_Micke skrev:

VolvoHanna skrev:
Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

Stekspade? *kliar sig lite och försöker komma på vad den ska användas till*

Stekspade: Ett verktyg som passar bra att skrapa bort gammal packning med från te.x
Topp/block/transmitonskåpa m,m.

Ne men seriöst, I en tråd som denna så hade det vart bra om man när man skapar sitt konto
fått välja om man var man eller tjej, då skulle trådar kunna blockeras från svar av edera kön
vilket te.x skulle passa i denna tråd.

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang