FINT du jobbar på mäki men du vad e det för blå slang du dratt genom vid huvöppnarn där har själv dratt igenom en kabel där å fick bilen vatten fylld.
Det är vakumslangen till laddtrycksmätaren, ska passa på att flytta den nu när jag är igång. Jag hade problem med vatten också, tills jag märkte att tätningen inte satt som den skulle bara, tryckte i den sen var det inge problem nå mer.
Va bra mäki vi slänger i hop de hära på lördag så kan vi åka brätt på isen de rycker ju i hella kropen nu när man inte har nån quattro och de är snö JALLLAA
Va bra mäki vi slänger i hop de hära på lördag så kan vi åka brätt på isen de rycker ju i hella kropen nu när man inte har nån quattro och de är snö JALLLAA
Du är ju slut du Skulle aldrig kliva ut på isen nu, går ju igenom av att titta på den nu hehe!
aha själc gick jag in genom boxen sen . fan va du jobbar om inte annat köper saker;) pojken med guldbyxorna;) mitt står lite stilla nu far målar i garaget:P
Ang vilka bultar du skulle ha till grenröret, använd inte rostfria till grenröret då dom kommer nypa som satan i toppen som ju är av aluminium. då kommer du få mega bekymmer nästa gång du ska ta av grenröret. åk på vag å köp nya original.
Annars kan du ju stumsvetsa klaffen till den interna wg'n istället för att göra en platta. Så är det gjort i min turbo och då är man säker på att det inte blir nå läckage.
Annars kan du ju stumsvetsa klaffen till den interna wg'n istället för att göra en platta. Så är det gjort i min turbo och då är man säker på att det inte blir nå läckage.
Låter som ett bra tips, men jag är lite rädd för att svetsa i turbon för det kan spricka, men det kanske går om det är någon som är duktig på svetsning?
Låter som ett bra tips, men jag är lite rädd för att svetsa i turbon för det kan spricka, men det kanske går om det är någon som är duktig på svetsning?
Är det bara nån som har lite hum om svetsning som gör det så ska det inte vara nån fara. Min brändes ihop med vanlig mig bara.