7488
Sök

Failade på Systemet...

78 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
Haha första gången som dom ber efter mitt leg, hon hade "tjejernas problem där nere" för har aldrig råkat ut för ngt liknande tidigare. lol Kompisen som skulle köpa=20 och jag=19 går till kassan, jag går förbi och sen när han ska paya så "kan han vissa leg?", eehm skämta du liksom tänkte jag bara. och då sa han "han är 19...", Nänänä då går de inte du får komma tbx en annan gång. Denna tjej runt 22-26 måste ha åkt dit runt 100ggr eftersom om det inte är okej för att man är 1 år yngre men ändå får dricka. Dom kan ju fan lika gärna sätta 30år punkt slut och sen får man dricka/köpa best fan man vill. Var inte ens värt att flörta med henne för att hon skulle gå med på det, såå jävla ful! Får ju ändå sen...

Måste tilllägga att hennes kommentar var "såg dig lägga i saker i korgen" liksom "ammen no shit!", Detta gjorde man åt sina föräldrar när man var runt 8år lika som när man handlade förr med dom.

Dom som inte fått ett ligg ska faan inte sitta på systembolaget och fula sig!!!!

Bäst i värla
150 Inlägg
12 juni 2008
Hon gjorde väl helt rätt egentligen? Är du inte 20 får du inte handla på systemet, och dom kan ju faktiskt vägra att sälja till folk som dom anser inte ska dricka.

Rent A Retard !
674 Inlägg
12 juni 2008
klart det är surt men sånna är reglerna, både köparen och eventuella bärhjälpare måste vara 20+ sen vad som händer utanför är en annan sak smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Filkörning?
852 Inlägg
12 juni 2008
inte för att vara sån va men... det är 20 års gräns på systemet och jag kan faktiskt inte se att hon gjorde något fel i att inte låta dig köpa om du bara är 19?

däremot är lagen om att man får köpa alkohol på krogen när man e 18 men inte handla på systemet förrens 20 lite skum..

956 Inlägg
12 juni 2008
bloggen?

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

1 174 Inlägg
12 juni 2008
Tråkigt men sant..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Rent A Retard !
674 Inlägg
12 juni 2008
kan vara så¨att om man super på krogen så har krogen ett ansvar för dig, super du ute eller hemma så kan 18 år anses som lite omogen fortfarande, inte i alla lägen men ibland. Sen har väl 50% av alla under 20 krökat sen dom va 14 år eller någe liknande roll

men det är så dom har valt att sätta reglerna så det är bara att rätta sig eller emigrera(stavning?)lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Driifter;)
1 630 Inlägg
12 juni 2008
näää va synd de va för dig

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

78 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
hahaha nej hon gjorde inte lagligt fel men hon var den första av alla... har gjort exakt lika dant förrut och då har en varit 22 och då var 2 18 och en 19 te.x. Var hur nära som helst att inte gå in men var tvungen för hade inte bestämt vilke jag skulle ha. och sen satt det värsta svenne där innan som vi skratta åt "detta är ju ingen match men sen när vi skulle dra satt hon där O_o Men hon får ändå gå med på det för vet vilket jag ska ha nu så.. Hon var bara en surskalle som vaknat uppoch ner. För hade de varit en annan hade hon/han inte brytt sig som det normalt brukar vara. däremot om jag varit under 18 men nu är man 19 så. Komiskt var detta iaf lollol

8 921 Inlägg
12 juni 2008
Kortslutning skrev:
Haha första gången som dom ber efter mitt leg, hon hade "tjejernas problem där nere" för har aldrig råkat ut för ngt liknande tidigare. lol Kompisen som skulle köpa=20 och jag=19 går till kassan, jag går förbi och sen när han ska paya så "kan han vissa leg?", eehm skämta du liksom tänkte jag bara. och då sa han "han är 19...", Nänänä då går de inte du får komma tbx en annan gång. Denna tjej runt 22-26 måste ha åkt dit runt 100ggr eftersom om det inte är okej för att man är 1 år yngre men ändå får dricka. Dom kan ju fan lika gärna sätta 30år punkt slut och sen får man dricka/köpa best fan man vill. Var inte ens värt att flörta med henne för att hon skulle gå med på det, såå jävla ful! Får ju ändå sen...

Måste tilllägga att hennes kommentar var "såg dig lägga i saker i korgen" liksom "ammen no shit!", Detta gjorde man åt sina föräldrar när man var runt 8år lika som när man handlade förr med dom.

Dom som inte fått ett ligg ska faan inte sitta på systembolaget och fula sig!!!!

Vad är problemet, det har varit 20år på systemet så länge jag kan minnas.
Det kan ju inte vara någon nyhet för dig....

Fotograf på Tierp iDag

78 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
Amazon_123GT skrev:
näää va synd de va för dig

neeej faan de var kul ju, var bara hon som skämde ut sig. OCH lite småjobbigt att man får vänta, fast det är ju imorn kväll det behövdes så..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 juni 2008
fan går ni alla in för? skyll er själva.

Bmw osv..

78 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
Hamilton skrev:
Kortslutning skrev:

Vad är problemet, det har varit 20år på systemet så länge jag kan minnas.
Det kan ju inte vara någon nyhet för dig....

Nä pappa jag vet men har gjort detta för mga ggr pga att det suttit personer med en hjärna i skallen bakom disken men hade bara ovanligt eller ödets otur att en sur tjej skulle sätta sig där.

Säg mig. Varför får föräldrarna köpa ut när man går med såna? dom är betydligt äldre än 20 jag vet men saken är ändå DENSAMMA! då kan dom sätta upp vakter som inte tillåter personer under 20 att gå in om såna här konstiga typer ska hålla på och jävlas

78 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
OverBoosted skrev:
fan går ni alla in för? skyll er själva.

det sa jag ju.. Var osäker på vad jag skulle ha och det har alltid gått förut men denna gång tänkte jag faktiskt inte gå in men efter 5 minuters fundering beslutade vi oss för att testa eftersom jag inte visste vad jag skulle ha. Hade till och med bilnyckeln framme som jag gick och snurrade på så det skulle se självkklart ut att jag var 20 men hon var värsta FBI agenten..

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
12 juni 2008
Verkar som det är någon som gnäller för gnällandets skull?

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

4 554 Inlägg
12 juni 2008
låst. hör hemma i bloggen

Sök