3499
Sök

Kostnad att ta E-kort (tungt släp)

135 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Jag undrar vad prislappen landar på (mellan tummen å pekfingret) om jag vill ta E-behörighet till mitt B-kort.

Är sugen på att införskaffa bilsläp, men hur jag än vrider och vänder på det så kommer det att behövas ett stort sådant, och då behövs det BE-behörighet....

Nån skola i malmö som fixar detta?

Idrott luktar svett, sport luktar bensin

4 001 Inlägg
18 juni 2008
jag betalade ca 3000kr inkl. uppkörning

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

12 086 Inlägg
18 juni 2008
Jag betalade 1400kr lektioner, 100kr släp 840kr uppkörning.

4 Inlägg
18 juni 2008
Stoffe_G skrev:
Jag undrar vad prislappen landar på (mellan tummen å pekfingret) om jag vill ta E-behörighet till mitt B-kort.

Är sugen på att införskaffa bilsläp, men hur jag än vrider och vänder på det så kommer det att behövas ett stort sådant, och då behövs det BE-behörighet....

Nån skola i malmö som fixar detta?

http://www.erikssonstrafikskola.se/ - De fixar BE med dig : )

337 Inlägg
31 mars 2013
Lyfter tråden igen, då jag såg att den inte varit aktiv på ett tag.

Har någon gjort detta nyligen?? Ung. samma kostnad??

//Micke

If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!

14 376 Inlägg
31 mars 2013
Om det är likadant nu som förr så går man teori och kör innan uppkörning. Det är samma frågor på uppkörningen som när man tog B-kortet + frågor för släpet. Man kör och backar med släp. Det bästa av allt är ju om man missar uppkörningen så har man ju fortfarande B-kortet kvar. HEHE!! Kostnaden beror ju lite på hur många gånger man kör men teorin + uppkörningen kommer ju alltid.

/Benny

Sök