Hur orkar folk !?

__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

Har min s60 till salu å fått så många spydiga kommentarer.. "att styla en volvo är som att sminka en gris" den meningen har jag nog fått 50 ggr. men hur orkar folk. å börja fråga om hur länge garantin gäller på toningen osv. bara prat å tjöt !! "Va fort går bilen , Hur fort har du kört med den, har den stabiliseringstag, ser den ut som på bilden?" osv.. vilka jävla frågor ... tongue hur orkar de .. har de inge liv. roll

Finns de inga seriösa där ute !? mycke blabb-folk tycker jag. klankar ner på bilar fast de kanske inte ens har en själv . sånt stör mej.

Någon mer som stör sej .. eller har exempel på blabb-frågar när de gäller köp å sälj ?!

Senast redigerat av __pepita__ (26 juni 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
nordstromj
26 juni 2008 · 1 772 Inlägg

Avundsjuka är väl ett ganska bra ord? tongue

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
FireTraXX DFFL
26 juni 2008 · 9 020 Inlägg

__pepita__ skrev:
...

Finns de inga seriösa där ute !?

...

Har min bil ute på annons också och vad jag märkt så är svaret på den frågan: NEJ!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

FireTraXX skrev:

__pepita__ skrev:
...

Finns de inga seriösa där ute !?

...

Har min bil ute på annons också och vad jag märkt så är svaret på den frågan: NEJ!

Håller med. va en som skulle komma å kolla i söndags ! kom han ?! nej . å han hörde inte av sej eller nått . satt hemma å vänta hela jäkla söndagen! skamligt gjort tycker jag

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

NordstromJ skrev:
Avundsjuka är väl ett ganska bra ord? tongue

kanske jag vet inte . man fattar inte hur folk orkar lägga ner sej på blabb-frågor :S

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
FireTraXX DFFL
26 juni 2008 · 9 020 Inlägg

__pepita__ skrev:

FireTraXX skrev:

__pepita__ skrev:
...

Finns de inga seriösa där ute !?

...

Har min bil ute på annons också och vad jag märkt så är svaret på den frågan: NEJ!

Håller med. va en som skulle komma å kolla i söndags ! kom han ?! nej . å han hörde inte av sej eller nått . satt hemma å vänta hela jäkla söndagen! skamligt gjort tycker jag

Skulle kommit en igår och kollat på min.
Efter 1½ timme så fick han detta SMS:et:
"Ifall man ringer och säger att man skiter i det så slipper jag vänta på någon som inte ens dyker upp!"

Så ringde han vid 19-20, då satt jag på restaurang med några kompisar och åt så han kunde suga min feta...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Marten87
26 juni 2008 · 80 Inlägg

big_smile De frågan är vanliga som ställa ut frågor, "har fått såna frågor av andra" Men kanske du är en söt tjej som de bara ställa idiot frågor? cool

BMW 528i (1987)
Grundstrom Nismo
26 juni 2008 · 758 Inlägg

Finns j*vligt många störande folk när man har sin annons ute har jag också märkt. Te.x sånt som står i annonsen frågar dom om.

FireTraXX DFFL
26 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Marten87 skrev:
big_smile De frågan är vanliga som ställa ut frågor, "har fått såna frågor av andra" Men kanske du är en söt tjej som de bara ställa idiot frågor? cool

Idiot-frågor är sådant som hon skrev...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

Marten87 skrev:
big_smile De frågan är vanliga som ställa ut frågor, "har fått såna frågor av andra" Men kanske du är en söt tjej som de bara ställa idiot frågor? cool

De kanske söker en vän, va vet jag wink

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

Grundstrom skrev:
Finns j*vligt många störande folk när man har sin annons ute har jag också märkt. Te.x sånt som står i annonsen frågar dom om.

ja precis, de som gör de söker nog en brevvän eller nått ! roll

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
decib3L Körv
26 juni 2008 · 3 535 Inlägg

Du är långt ifrån ensam om att drabbas av sånt här. Oftast är det ju snorungar som tror dom kan allt och mejlar världens tuffaste grejer.

Tack jag vet.

Truckdriving Man
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

decib3L skrev:
Du är långt ifrån ensam om att drabbas av sånt här. Oftast är det ju snorungar som tror dom kan allt och mejlar världens tuffaste grejer.

Tack jag vet.

Märker att de är fler som drabbats som du säger. men fattar absolut inte hur de orkar!? att de inte går ut å leker i sandlådan eller nått istället på ödsla tid.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
decib3L Körv
26 juni 2008 · 3 535 Inlägg

ptja.. Det är semestertider, så dom borde ju det.

På tal om semester, folk är inte så sugna på att köpa en bil nu. Så marknaden är ganska stilla hmm

Truckdriving Man
Marten87
26 juni 2008 · 80 Inlägg

Det finns Idioterna folk där ute. det är jobbig. Men kan ju alltid se det på annat sätt.. T.ex Det får mig känna normala Människa som inte ställer ut såna frågor. Vilket är bra?

Senast redigerat av Marten87 (26 juni 2008)

BMW 528i (1987)
__pepita__ Cnc-operatör
26 juni 2008 · 608 Inlägg

Marten87 skrev:
Det finns Idioterna folk där ute. det är jobbig. Men kan ju alltid se det på annat sätt.. T.ex Det får mig känna normal Människa som inte ställer ut såna frågor. Vilket är bra?

haha aa de är sant tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
PLindblom
26 juni 2008 · 1 200 Inlägg

Det är ett helvete att sälja bilar privat. Det är dock värre när det gäller bilar i 10.000-kronorsklassen. Säljer man sådana är man plötsligt allas "ey kompis". Maken till mer vansinniga förslag och frågor är svårt att frambringa.

Senast redigerat av Minister (26 juni 2008)

decib3L Körv
26 juni 2008 · 3 535 Inlägg

Minister skrev:
Det är ett helvete att sälja bilar privat. Det är dock värre när det gäller bilar i 10.000-kronorsklassen. Säljer man sådana är man plötsligt allas "ey kompis". Maken till mer vansinniga förslag och frågor är svårt att frambringa.

Du har så rätt så rätt. Been there done that.

Truckdriving Man
Kajlie Garaget Video Crew
26 juni 2008 · 842 Inlägg

Lånar tråden lite om det är ok ?
Har typ samma problem bara massa folk som kommer med konstiga bytesförslag m.m inga seriöst intresserade så jag undrar om jag kanske har skrivit annonsen fel ?
För nått direkt överpris e det ju inte.

http://www.blocket.se/vi/16386217.htm?ca=23_14_s

FULLGAS Mångsysslare
26 juni 2008 · 303 Inlägg

att nån frågar om den ser ut som på bilden tycker inte ja alls e konstigt, åkte nästan 30 mil och kollade på en bil som inte ens va i närheten av va de såg ut att vara på kortet ,spacklade skärmkanter och bättrat efter med färg ( tyckte inte säljaren va nått märkvärdigt ) frågade även innan ja åkte om allt värkligen va i sånt strålande skick som han fick de att låta ,men den va äklig rent ut sagt så de tycker ja iallafall är ok om nån frågar...
"styla volvo e som att sminka en gris" JAPP OCH SNYGG BLIR DEN brukar ja skirva till baka !!!!

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang