Det är faktiskt skrämmande vad folk kan vara tröga/lågt IQ, vad är det som är så svårt att kopiera sista listan som personen över en fyllt i vilken bil han/hon tycker är fulast? varför fan hoppar ni med listan och kopierar från lite olika hela tiden?
Det är faktiskt skrämmande vad folk kan vara tröga/lågt IQ, vad är det som är så svårt att kopiera sista listan som personen över en fyllt i vilken bil han/hon tycker är fulast? varför fan hoppar ni med listan och kopierar från lite olika hela tiden?
ja de e ju bra fråga... nu e allt upp o ner.. vet ej röstningen :S
ja de e ju bra fråga... nu e allt upp o ner.. vet ej röstningen :S
Ja... ena stunden är det 13 bilar med i röstningen sen 7 och i senaste 18st Fast där hade dock min röst ramlat dän på någe vänster
jag måste nog säga mercedes, alltid föraktad den bilen, märket överlag. lika fult äckliga allihop, så den dagen jag sätter mig å kör merca då börjar jag undra vart världen är på väg