3697
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Mekaniker
181 Inlägg
5 augusti 2008
som vanligt är jag där o fular mig ^^

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Installatör
773 Inlägg
5 augusti 2008
jaa de hade ju varit tomt om inte nån va där å fula också ;P hehe
ha de gött!

"Ölen In, Böseblicken på"

155 Inlägg
5 augusti 2008
Hoppas bara ja kan komma, började lukta lite bränd koppling idag :S Men tar ja inte min bil åker ja me Macys  om han ska me smile

இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
5 augusti 2008
Tobbe940 skrev:
Hoppas bara ja kan komma, började lukta lite bränd koppling idag :S Men tar ja inte min bil åker ja me Macys  om han ska me smile

Ääääh du hade säkert glömt släppa handbromsen big_smile

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
5 augusti 2008
Koxen skrev:
Tobbe940 skrev:

Luktar det bränd koppling när man inte släppt handbromsen så ska man nog kolla vad det är för (broms)skivor man har bak... tongue

155 Inlägg
5 augusti 2008
TCG skrev:
Koxen skrev:
Tobbe940 skrev:

Luktar det bränd koppling när man inte släppt handbromsen så ska man nog kolla vad det är för (broms)skivor man har bak... tongue

Hahahaha tongue Den va bra big_smile Ne men den har varit på G ett tag å urtrampningslagret har väsnats en del så det är väntat tongue Vad kan en kopplingssats kosta till en 940? :S

Mekaniker
181 Inlägg
5 augusti 2008
det kan la inte vara så dyrt? beror väll på vad du skall ha för kopplig? big_smile va fan det håller sommarn ut hasha;)

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

41 Inlägg
5 augusti 2008
jag kan komma förbi en sväng på freda;)

475 Inlägg
963 Inlägg
5 augusti 2008
Tobbe940 skrev:
TCG skrev:
Koxen skrev:

Hahahaha tongue Den va bra big_smile Ne men den har varit på G ett tag å urtrampningslagret har väsnats en del så det är väntat tongue Vad kan en kopplingssats kosta till en 940? :S

Kolla på mekonomen.se slå in reg.nr och klicka dig fram... De ska ha ca.3000.- för en koppling till min...
Kan ju ge ett hum om pris iaf, sen gäller det ju att ringa runt och jämföra priser....

155 Inlägg
5 augusti 2008
TCG skrev:
Tobbe940 skrev:
TCG skrev:

Kolla på mekonomen.se slå in reg.nr och klicka dig fram... De ska ha ca.3000.- för en koppling till min...
Kan ju ge ett hum om pris iaf, sen gäller det ju att ringa runt och jämföra priser....

Autotech ska ha 2520:- för en sats smile De låter ju mysigt tongue
Micro tar 2415:- men känns som Autotech e snäppet vassare på något sätt tongue

155 Inlägg
5 augusti 2008
Nä nu känner ja att de börjar bli lite Offtopic.. Sry ^^ Men aah om bilen håller så Fredag 19:00 big_smile

40 Inlägg
6 augusti 2008
vilken dag handlar det om??

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
6 augusti 2008
Skitmånga! men först på fredag sen varje fredag alltid 19:00  tongue

287 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
tänkte göra om tråd på det här någon som vet hur man gör?
Senast redigerat av Gendich (6 augusti 2008)

963 Inlägg
6 augusti 2008
Gendich skrev:
tänkte göra om tråd på det här någon som vet hur man gör?

Va?

Hur du ändrar första inlägget? Gå till första sidan och klicka på "Ändra" längst ner i ditt inlägg.
Skapa inte en ny tråd om samma ämne...

Installatör
773 Inlägg
7 augusti 2008
jaa vi får hoppas på att de dyker upp lite folk på fredag. bara  värdret blir bättre.. piss regnar å e svin kallt ju... sad
men men de e ju tak på donken i alla fall så vi får la åka dit i stället big_smile heheh

"Ölen In, Böseblicken på"

287 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
Fridell/t5 skrev:
jaa vi får hoppas på att de dyker upp lite folk på fredag. bara  värdret blir bättre.. piss regnar å e svin kallt ju... sad
men men de e ju tak på donken i alla fall så vi får la åka dit i stället big_smile heheh

så sant så=)

963 Inlägg
7 augusti 2008
Fridell/t5 skrev:

Får be dem bygga tak över parkeringen om de vill ha mer kunder(oss) wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 augusti 2008
Kanske kikar förbi. Vilken tid brukar ni samlas?

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök