4704
Sök

Förslag till fastsättning?

MR Andersson
1 229 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
#1
Tja alla glada!

Jag har labborerat som fan nu med stereon i bilen men i förrgår var jag o köpte ett Ground zero steg o en Portad fusion låda med en 12".

Lådan står bäst vänd innåt skidluckan så den står bäst framme mot väggen.

Allt funkar klockrent men jag kan inte för mitt liv komma på nått smidigt sätt o sätta fast lådan+steget. Att skruva steget på lådan är inget alternativ.

Jag har en bmw 535 -88 sedan med hyffsat stor skuff.

Vill gärna ha förslag med bilder så man ser tydligt hur ni gjort.

Tack på förhand.
Senast redigerat av TheMan89 (12 juli 2008)


297 Inlägg
12 juli 2008
#2
har du nåt förvaringsfack i skuffen ?

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

1 174 Inlägg
12 juli 2008
#3
https://www1.garaget.org/archive/54/53800/75269/75269-951534.jpg
Som jag har byggt idag?

Enkelt och snyggt! gjorde allt på 7 timmar!

MR Andersson
1 229 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
#4
Nej de skulle jag väl inte vilja påstå tyvär. på sidorna sitter dels org slutsteget till övriga högtalare o på andra en domkraft o lite annat som kan va bra o ha.

EDIT: Riktigt snyggt där men tyvär så är min lådan mycket mindre men därimot steg monteringen skulle kunna funka i min bil ändå smile
Senast redigerat av TheMan89 (12 juli 2008)


1 174 Inlägg
12 juli 2008
#5
men grejen den är att alt sitter fast med 2st skruvar, så kan komma åt domkraft, reservhjul å allt på 2 röda! (har byggt in baslådan)

MR Andersson
1 229 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
#6
Hur har du skruvat fast "trekanterna" som steget sitter på?


346 Inlägg
1 174 Inlägg
12 juli 2008
#8
TheMan89 skrev:
Hur har du skruvat fast "trekanterna" som steget sitter på?

Som sitter fastkilade mellan låda och bottenplatta, dock har jag satt dit karborrband för lite extra stadga!

Dock har jag skruvat dit "fake" lådan över baslådan i varandra


Sök