5215
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Smålänning
7 887 Inlägg
3 mars 2011
Plusgrader och strålande sol här på Öland hela dan idag, har töat rätt så bra smile

Snart, snart... smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Muttley
3 mars 2011
twin_cam skrev:
Plusgrader och strålande sol här på Öland hela dan idag, har töat rätt så bra smile

Snart, snart... smile

här finns ingen snö alls wink

Smålänning
7 887 Inlägg
3 mars 2011
tkd_rille skrev:
twin_cam skrev:

Snart, snart... smile

Gah! Glädjedödare wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Muttley
3 mars 2011
twin_cam skrev:
tkd_rille skrev:
twin_cam skrev:

Snart, snart... smile

Gah! Glädjedödare wink

Och även gubbarna har börjat dra ut sina bågar. De som tappat känslan mot kylan då.  Tyvärr är de runt 0an fortfaren hehe.

3 354 Inlägg
3 mars 2011
suck... hade tagit ut hondan men garaget är fortf avgrävt.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Amatör
444 Inlägg
3 mars 2011
Blev 3 mil igår :0) känns som den går bättre nu efter lite bling bling

MADMIKE
152 Inlägg
4 mars 2011
Suck*.... Själv vet man inte ens om det blir nån hojåka i år hmm Gjorde senast en knäoperation nu i Torsdags, en handledsoperation väntar om 3-4 månader.. RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm

404 Inlägg
4 mars 2011
Jag såg en kille på en blå/vit R1:a idag! Jag var ju inte bara lite avis! Tror jag tar ut min nästa vecka. Har bara lite småpill kvar smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

Smålänning
7 887 Inlägg
4 mars 2011
tkd_rille skrev:
twin_cam skrev:
tkd_rille skrev:

Gah! Glädjedödare wink

Och även gubbarna har börjat dra ut sina bågar. De som tappat känslan mot kylan då.  Tyvärr är de runt 0an fortfaren hehe.

Jag såg en gubbe på en H-D tourer senast förra veckan, så nog är det vår i luften smile

Fotograf
88 Inlägg
5 mars 2011
bara ut och gaaassssaaaa...high/lowsider tendenser är bara manligt...

livet börjar vid 10k+ rpm och 250+ knyck..gärna på bakhjulet...big_smile

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

Administratör
2 990 Inlägg
Smålänning
7 887 Inlägg
6 mars 2011
Första sporthojen för iår spottad här! (iaf för min del)

Muttley
6 mars 2011
twin_cam skrev:
Första sporthojen för iår spottad här! (iaf för min del)

jag tog 1 mil idag. Men nu dröjjer de till 1 maj till nästa tur. De var brutalt kallt. smile

Tunnelmaster
348 Inlägg
9 mars 2011
Jag la varvet med hojjen igår. Jäkla skön känsla faktiskt smile

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771

406 Inlägg
9 mars 2011
10 mil för min del igår... O satan vad skönt det var... ja om man bortser från att jag är en sjukt frusen människa och klapprade tänder långt in på natten haha

My way or the highway? I take both sideways

Amatör
444 Inlägg
9 mars 2011
Var också ute en runda igår =0) 5+ sol vindstilla kändes riktigt bra

406 Inlägg
9 mars 2011
Beathacker: Vindstilla? Det blåste rätt bra här norr om om Lödde kan jag säga.. Kallt som helvete! Men lätt värt det!

My way or the highway? I take both sideways

Amatör
444 Inlägg
10 mars 2011
Körde krokarna runt eslöv, kankse inte skulle sagt helt vindstilla men det var inte mycket det blåste ialf =0)... Får köra en garaget.org mc träff när det börjar bli lite bättre väder

V-Power
1 186 Inlägg
10 mars 2011
beathacker skrev:
Körde krokarna runt eslöv, kankse inte skulle sagt helt vindstilla men det var inte mycket det blåste ialf =0)... Får köra en garaget.org mc träff när det börjar bli lite bättre väder

Låter som en bra idé big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

404 Inlägg
10 mars 2011
Jag tycker ochså vi får köra en träff och köra en runda big_smile

Har fått tummarna ur röven och fixxat lite med hojjen nu. Blir nog premiärtur på lördag om allt går som jag vill smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

Sök