7048
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Administratör
2 990 Inlägg
12 oktober 2011
Trådstartare
Sant annonsering i forumet är inte ok men eftersom detta är min tråd så tillåter jag den bara för att det är så sjukt ! smile

En kopp av den svarta såsen...

Fotograf
88 Inlägg
12 oktober 2011
Goffen skrev:
Sant annonsering i forumet är inte ok men eftersom detta är min tråd så tillåter jag den bara för att det är så sjukt ! smile

tack tack cooltongue

hoppas någon e " sjuk " nog att köpa den också...och hinna provköra innan snön kommer..

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

7 Inlägg
12 oktober 2011
Fan vad sugen jag blev på att köpa den:)

nicotin skrev:
Kanske inte rätt tråd men moderator får plocka bort den om den anses vara olämplig.

Turbo hojen skall säljas till förmån för nya projekt.

I korthet är det en Hayabusa streetfighter årsmodell 2007.

Turbokit är ombyggt McXpress som ger ca 447 bhp ( bromspapper finns, har bromsat den i omgångar under sommaren eftersom modifieringar gjorts )

ISR bromsar runt om med 6-kolvs ok och skivor och Öhlins fjädring

Allt har rullat ca 400 mil, har stått större delen av sommaren.

PM för mer info och bud.
OBS nybörjare bör hålla sig borta, den här hojen är inte en nybörjarhoj.

406 Inlägg
12 oktober 2011
Ingen som är sugen på en Ninja ZX10R -08 med ca 520 mil på mätaren? Orange i färgen...

My way or the highway? I take both sideways

Administratör
2 990 Inlägg
12 oktober 2011
Trådstartare
Nu ska vi inte testa mitt tålamod......

406 Inlägg
12 oktober 2011
Goffen skrev:
Nu ska vi inte testa mitt tålamod......

Eller du menade att det inte är en säljes och köpes tråd? roll

precis.......
Senast redigerat av Goffen (12 oktober 2011)

My way or the highway? I take both sideways

Muttley
12 oktober 2011
Goffen skrev:

Ja då tycker jag vi ska kräva bilder. Och få höra hur den låter. För annars kan man väl inte retas med en sån annons? Dela med sig liksom.

Administratör
2 990 Inlägg
12 oktober 2011
Trådstartare
Ja absolut upp med youtubelänkarna på detta monster smile

Fotograf
88 Inlägg
12 oktober 2011
Tror det finns ngn film från förra säsongen så jag ska gräva lite smile

Bilder
kommer också

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
13 oktober 2011
hehe, ja bilder vill jag också se!  smile

På tal om bilder, säsongen är ju inte slut än! Slit upp mobilen vid nästa resa och knäpp lite fina höstbilder, gärna med cykeln i förgrunden  smile

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Amatör
444 Inlägg
13 oktober 2011
En tur från förra veckan med sambon, ska ut o gazza idag och passa på att ta nån bild.
https://www1.garaget.org/gallery/images/19/18304/18304-8dda65172161c07666fdd9e35a8e962b.jpg

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
14 oktober 2011
man vet att det är småkyligt ute när slangen mellan vattenpump och kylare är knappt fisljummen efter en tur på 13 kilometer från jobbet och hem, att sadeln dessutom var stum som en planka och täckt med frost när jag satte mig på kan ju ha varit en liten fingervisning också... det var dock en uppfriskande liten tur  smile

Numera leg. grusligist!

Fotograf
88 Inlägg
14 oktober 2011
då var besten såld..

håll undan alla i göteborg tongue

nu väntar vinterns nya bygge...cool
Senast redigerat av nicotin (14 oktober 2011)

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

Fotograf
88 Inlägg
14 oktober 2011

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
15 oktober 2011
nicotin skrev:
Åhh nej..inte han igen..roll

http://www.youtube.com/watch?v=SqYDJ7QkXZY

suck....
han och hans dumheter kommer göra att vi får köra med skylt fram och gps-sändare på hojen så snuten kan spåra allt vi gör på mc, varje dag, dygnet runt...

nu ska iaf jag ut på en tur i det fina vädret! (utan att bomba, inte för att det går med min cykel, men ändå...)

Numera leg. grusligist!

Smålänning
7 887 Inlägg
16 oktober 2011
TS_quattro skrev:
nicotin skrev:

suck....
han och hans dumheter kommer göra att vi får köra med skylt fram och gps-sändare på hojen så snuten kan spåra allt vi gör på mc, varje dag, dygnet runt...

nu ska iaf jag ut på en tur i det fina vädret! (utan att bomba, inte för att det går med min cykel, men ändå...)

Precis. Men 15-åringar gillar Ghostrider och låtsas att dom är honom när dom kör moped roll

Boma bḿed en XT? Det går även om det kan vara lite läbbigt wink Kanske inget att prova nu i kylan, men i somaras skrapade jag fotpinne med min som ingenting smile Kan dock bli halt nu sad

Bästa är att leta upp lite småvägar, vart dom nu tar vägen, och köra där smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
16 oktober 2011
twin_cam skrev:
TS_quattro skrev:
nicotin skrev:

suck....

Precis. Men 15-åringar gillar Ghostrider och låtsas att dom är honom när dom kör moped roll

Boma bḿed en XT? Det går även om det kan vara lite läbbigt wink Kanske inget att prova nu i kylan, men i somaras skrapade jag fotpinne med min som ingenting smile Kan dock bli halt nu sad

Bästa är att leta upp lite småvägar, vart dom nu tar vägen, och köra där smile

Mjo, på tal om XT:s fotpinnar så tycker jag de är bedrövligt dåliga, vem FAN vill ha gummerade pinnar på en offroadcykel är de blöta så är de ju snorhala, inget att rekommendera om man står upp vid inspirerad offroadåkning precis... Mina åker åt helvete i vår, ersätts med de som sitter original på WR450F, tandat stål ftw!

Numera leg. grusligist!

Amatör
444 Inlägg
16 oktober 2011
nicotin skrev:

Farligt, dumdristigt, blalblablalba Jag gillar bombar filmer ialf big_smile Har för mig Goffen la upp nån härlig film i tråden men hittar inte den. Skicka länk om nån hittar så man får nått att fördriva mörkret med.

Administratör
2 990 Inlägg
16 oktober 2011
Trådstartare
Det kanske va nån av filmerna i våran resetråd?!? 

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=244360   har ni inte kollat in den är den värd en titt jag lovar ! smile

Amatör
444 Inlägg
16 oktober 2011
Har läst och blivit fått inspiration av den tråden =0)
Får se om bandagar inte äter upp alla mina pengar nästa säsong så blir det nån sån tur för min del.
Den filmen som jag menade är filmat här i sverige, inte säkert det var du som la upp den :S
Har för mig den hette nått med västkustvägen eller liknande youtubat och googlat samt skummat igenom tråden men hittar inte.

Sök