har inte fått tummen ur, tyvärr. Känner mig riktigt slö, får bli nästa år.
hehe, börjar fanimej bli på tiden, ser mig själv som en sävlig jävel och jag lyckades ju ta mitt även om säsongen här mer söderöver för all del är längre det medgives...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Körkortstillståndet går INTE över automatiskt till ett obegränsat! Du måste skaffa ett nytt. Ja, det är klubbat till den 19 januari 2013! Hur det är med om du klarar teorin nu och sen gör uppkörningen till våren när de nya reglerna har tagits i kraft, vet jag inte hur det funkar, det får du prata med Transportstyrelsen om
Körkortstillståndet går INTE över automatiskt till ett obegränsat! Du måste skaffa ett nytt. Ja, det är klubbat till den 19 januari 2013! Hur det är med om du klarar teorin nu och sen gör uppkörningen till våren när de nya reglerna har tagits i kraft, vet jag inte hur det funkar, det får du prata med Transportstyrelsen om
Jag sökte dock A-obegränsad. Men har mailat transportstyrelsen om detta, och skulle få svar om ca 14 dagar!
Vi höll på att lasta när ni körde förbi. Körde i ett grustag vid Saxtorp förra helgen, visste inte vart man kunde köra men lite vatten skulle väll vara lugnt att plöja igenom. Jovisst bara sjönk ner direkt, stod man där i mer än 10 sec på samma plats så var sanden upp till knäna :s
Vilka ska med till GGN nästa år!? Några av er har redan börjat smygträna ser jag ju !
Det viktigaste för en enduroåkare att lära sig: bära hojen, sätter mig själv i hårdträning med XT:n, orkar man bära den så borde man behandla en genomsnittlig 250 som en liten flickcykel när man fastnar i leran...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!