mitt gick på ca 7000 kr och tog det för ca ett år och nån månad sen. en månad efter bilkörkortet ganska prick.
körskolan höll dock på att schabbla till det helt iochmed bokningen av uppkörning.
Fick inte nåt rakt svar av den ansvarige för bokning av uppkörning via telefon så for dit och frågade han om min uppkörning och han sa att han avbokade min uppkörning för att jag hade inte kört tillräckligt många körlektioner, behövde köra konbanan enligt honom. " bara du kommer tillbaka nästa år " sa han.
( hade då två inbokade lektioner som skulle hinnas med innan den tänkta uppkörningsdagen som han skulle boka in såfort jag var klar med teorin ) sen så gick han bara och lämnade mig helt ensam på körskolan.
Var lagom förbannad när man satt kvar där och väntade på att han som ägde körskolan kom dit, såg hans bil stod där så jag antog han måste hämta den så jag satte mig bara och väntade.
han kom en och en halvtimme senare, förklarade vad som hade sagts till mig av bokningsanvsarige och han flyttade om en annan uppkörning så att jag kunde få köra upp innan vintern... Skitbra gjort av han.
Hade varit fint det att få vänta ett halvår på kortet på grund av rent jävla strul från körskolans sida och
satan vad sur jag var innan han lyckades lösa det... var då en av dom sista som körde upp i umeå för år 2009.
Uppkörningen gick bara fint och fick beröm för att jag var riskmedveten.
har dock kört mycket moped och 125a innan

ca 1600 mil.