Är denna supra värd pengarna?

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
21 juli 2008 · 1 123 Inlägg

japcity e bra gäng att göra med och de var de som fixa hem min bil:P

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Encored
21 juli 2008 · 36 Inlägg

Låter som ett bra pris om man kollar på specen du skrev iaf, har du ingen bild på bilen?
Sen är pappersarbete vid införsel från UK inte så farligt, lite jobbigare vid registreringsbesiktningen.

Ang ESC så förstår jag inte vad som skulle vara osäkert?
Goli har dom blåst dig på pengar eller är det bara nått du har hört från en kompis systers klasskamrats lillebrors kompis?
Jag har gjort affärer med ESC och det har gått hur smidigt som helst utan blåsning på vare sig bil eller pengar.

supraturbo gött med mos pajjka
21 juli 2008 · 181 Inlägg

Goli skrev:

biltemaanstalld skrev:
tycker det låter litte väl billigt kan rekumendera dig att prata med europeansportscars i älmhult.
Och höra vad dom säger annars kolla vad dom har på lager och gemför deras priser med priset på den du är intresserad av.
Dom riktar in sig på försäljning av supra och skyline men säljer även andra sportbilar hade nog pröjsat litte mer och haft en svensk garanti på bilen känns tryggare.
Men valet är ju ditt i slutändan tänk bara på att skulle något gå fel så kan det bli dyrt.
Men om du köper bilen av dom så slipper du allt pappersarbete vad gäller frakt och omregestrering.
Efter som om jag förstod dig rätt så är bilen inte i sverige.

sypher_44 skrev:
tjenna har varit och kollat på en supra och vill ha lite garaget folks åsikt smile

det är en Toyota Supra mkiv GZ J-SPEC
års: 95
färg: svart metalic
mil: 9000
extra utrustning: veilsida sido kjolar och bak boxar, parkerings sensor bak och fram, farthållare,
helskin, kakimoto sport avgasystem, regn sensor, Tein dämpare och fjädrar, 18' Julien RACING fälgar med nya däck.
annars helt orginal med den lilla roliga el vingen under front spilern smile och ORGINAL sterio enhet sitter kvar
ser mycket fin och välskött ut, det ända man kan anmärka är ett litet dörruppslag i sidan.

en gubbe i england har haft den sedan 2001 innan dess rullade den i japan.
stora servicen är gjord med k-rem och allt annat runt omkring.

nu till själva saken.. är den värd 125:000 pengar smile

Jag hoppas innerligt att du är skadad på något vis, annars borde du undersöka dig:)

Kolla inte med escgroup, de blåser dig bara på pengar.

jupp vill man betala dubbla till 3dubbla pengen rekomenderar jag epsc smile dom är garanterat bra att ha att göra med, men med deras priser förstår jag dom kan byta 4däck till en missnöjd kund, men som sagt jag skullel vara väldigt trevlig om jag fick 300000 för min cossie.

Senast redigerat av supraturbo (21 juli 2008)

Toyota supra eurospec "old blue" (1994)
sypher_44
9 augusti 2008 · 164 Inlägg

bilen är köpt å bilder kommer up så fort jag får fatt i en kamera... kommer en tillfällig bild sålänge... tack för allt suport.. även om folk gick lite "offtopic"....  kans starkt recomendera killen som hämta den åt mig.. pm mig för mer info...

Nissan Skyline "r34 gtt-r" (1999)
KalleGOGO Söndagsåkare
8 september 2008 · 8 Inlägg

sypher_44 skrev:
jag vet inte hur mycket det skiljer i gz och rz priserna å lite så annars hade man ju bara kunnat kolla på resten av suprorna och jämföra.
och som sagt jag har lärt mig utav mitt andra bilköp.
bilen står i sverige men är inte reggad..

Hej Biltokar!

någon supra fantast som kan förklara skillnaden mellan en Gz Supra och Rz Supra???

samt vad som skiljer en j-spec mot en UK-spec/euro-spec.

är inte direkt inne på dessa bilar.. men en vacker dag ska jag köpa mig en!!

Tacksam för vettiga svar.

Seth
8 september 2008 · 3 354 Inlägg

j-spec =lägre hk om inte jag minns fel

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang