TYvär så fick vi ett extra insatt möte ikväll så jag tror inte jag hinner hem till detta mötet ARGH, ska se om jag kan lösa det men vill inte lova att jag kan!
jag vill deltaga nästa år på denna tour hoppas bilen är i bättre skick då
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Till crewn: Senast den 31 okt vill jag ha in ifall ni kan komma på mötet den 22nov eller ej! O tänkt nu på att ni måste vara 100 på att ni kan för anmälan till mötet är bindande!
Trevligt med ett datum!. Nu kan vi alla söka tillstånden vi behöver för utställningarna!. Under nästa möte den 22November ska vi försöka att lägga upp ett schema för touren också!.
jag håller på att utveckla vår hemsida, länk kommer snart men jag skulle vilja be alla som anmält sig och kommer delta att maila mig en bild på er bil som kommer delta. tommy@skanecrazytour.se
jag håller på att utveckla vår hemsida, länk kommer snart men jag skulle vilja be alla som anmält sig och kommer delta att maila mig en bild på er bil som kommer delta. tommy@skanecrazytour.se
MVH Tommy "eX3Me"
Låter bra! Glöm nu inte detta kära deltagare!. Även ni som kommer att anmäla er lite längre fram!. Kommer även att stå på hemsidan!.
MVH Tommy "eX3Me"
Låter bra! Glöm nu inte detta kära deltagare!. Även ni som kommer att anmäla er lite längre fram!. Kommer även att stå på hemsidan!.
suck.. jag kommer ju bygga om bilen i vinter. känns surt att slänga in en "gammal" bild då:P
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]