3966
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

293 Inlägg
24 mars 2009
eX3Me skrev:
eller danmark med för den delen!

skåne e ju nästan danmark hehe big_smile
för utom att vi inte säljer sprit i vanliga livsmedelsaffärer eller har starkare krona än den svenska sad

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
24 mars 2009
Hela körschemat är ju nästan klart nu!
har T-Borg och Ystad kvar, tborg  är också nästan helt klart, ska ner och reka i Ystad efter lämplig plats!
kommer att publicera det vi har med delar av aktiviteterna också så att ni får se hur mycket kul vi ska ha på Touren!

3 722 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
eX3Me skrev:
Hela körschemat är ju nästan klart nu!
har T-Borg och Ystad kvar, tborg  är också nästan helt klart, ska ner och reka i Ystad efter lämplig plats!
kommer att publicera det vi har med delar av aktiviteterna också så att ni får se hur mycket kul vi ska ha på Touren!

Kommer detta upp på hemsidan också? Dags att uppdatera den lite nu smile

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
25 mars 2009
Japp, ska försöka sätta mig till helgen med lite sådana saker!

givetvis kommer allting upp på www.skanecrazytour.se i första hand men även här!

3 722 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
eX3Me skrev:
Japp, ska försöka sätta mig till helgen med lite sådana saker!

givetvis kommer allting upp på www.skanecrazytour.se i första hand men även här!

alla dekaler är även färdiga nu!, hann före david med att skriva det här!. haha

3 722 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Exakt 3 Månader kvar!. Kom ihåg att vi stänger anmälningarna den 7 Juni!. För er som är anmälda och vill ha era Tour dekaler kontakta David eller kom till Skåne Crazy Meet nu i April!

3 722 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Hemsidan ligger nere för tillfället! Men bör komma upp snart igen!. För er som undrar eller er som försökt komma in på den!.

293 Inlägg
30 mars 2009
på fredag smäller det smile nya däck och förhoppnings vis inga 2or på bilprovningen big_smile

3 722 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
på fredag smäller det smile nya däck och förhoppnings vis inga 2or på bilprovningen big_smile

Bilen helt färdig nu då?. smile

293 Inlägg
30 mars 2009
Digital_Kicker skrev:
Static35 skrev:

Bilen helt färdig nu då?. smile

den går nog och köra helt men blir lite saker kvar som man kan ta under sommaren. men ska bli "laglig snart" hehe

3 722 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Hemsidan uppe igen!. Även en stor uppdatering av sidan kommer att göras inom kort!

3 722 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
Jag vill att alla anmälda mailar mig angående villka kategorier ni ska tävla i. Vill göra ett litet test!. I malmö kommer ni även att få anmäla er till dessa kategorier. Priserna för best European, best asian och best american kommer att röstas på utan att du behöver anmäla din bil. Men styling kategorin och clean kategorin får du anmäla din bil till. Är din bil extremt styling så räknas detta ej som en clean bil utan styling. ja ni förstår vad jag menar!.

13 Inlägg
8 april 2009
måste bara säga att din avatar rockar ( Digital_Kicker )

VW Ägare
1 011 Inlägg
8 april 2009
Digital_Kicker skrev:
Jag vill att alla anmälda mailar mig angående villka kategorier ni ska tävla i. Vill göra ett litet test!. I malmö kommer ni även att få anmäla er till dessa kategorier. Priserna för best European, best asian och best american kommer att röstas på utan att du behöver anmäla din bil. Men styling kategorin och clean kategorin får du anmäla din bil till. Är din bil extremt styling så räknas detta ej som en clean bil utan styling. ja ni förstår vad jag menar!.

Anmäld även om jag tror ni kunde räkna ut vilken klass jag ville vara i. smile
Senast redigerat av Eberlund (8 april 2009)

Henrik Eberlund

134 Inlägg
8 april 2009
När är sista anmälnings datumet? Har lite göre med jobbet vet aldrig när jag kan vara ledig förrens de är försent typ, men får jag ett datum ska jag nog hinna förhandla lite med chefen ;D

/t0bias

170 Inlägg
9 april 2009
Verkar som om jag blir tvungen att stå över.....sad Kommer att meddela detta om så blir fallet.

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu

3 722 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
t0bias skrev:
När är sista anmälnings datumet? Har lite göre med jobbet vet aldrig när jag kan vara ledig förrens de är försent typ, men får jag ett datum ska jag nog hinna förhandla lite med chefen ;D

Sista anmälningarna tar vi fram till den 14 Juni. Så du har gott om tid! smile

3 722 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
xXx skrev:
måste bara säga att din avatar rockar ( Digital_Kicker )

tackar tackar

3 722 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
TeamS skrev:
Verkar som om jag blir tvungen att stå över.....sad Kommer att meddela detta om så blir fallet.

Fan vad tråkigt om det nu blir så!!!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
16 april 2009
Fått på mina dekaler på bilen nu!
vi närmar oss nu med stormsteg!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/626441_lf01rr.jpg
Sidorutan med Tourdekalen för 2009!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/626442_qt8zc5.jpg
och Crew dekalen sitter där med!

Sök