Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Digital_Kicker
22 juli 2008 · 3 721 Inlägg

okey! Följebil. Men så du vet så vill jag se lite mer dekaler på följebilen!. Kanske en Skåne Tour Flagga på den också?? Så att man ser att det är följebil!

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

japp det är lungt, tänkte också att följebilarna kan ha en bakrute streamer det står följebil på och kankse en orange saftblandare på taket:P

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

har tänkt på en annan sak, med tanke på att det ska vara people choice osv så krävs det ju nåt nr man ska rösta på. så drf borde nästa års dekal vara större och innehålla ett start nr smile bara en ide !

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Kajlie Garaget Video Crew
22 juli 2008 · 842 Inlägg

jag hade ju tänkt stripa hela min bil



Reg nummer m3mannen smile

Senast redigerat av Kajlie (22 juli 2008)

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

skadu ha reg nr på min bil ?tongue

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Kajlie Garaget Video Crew
22 juli 2008 · 842 Inlägg

men e du sne ! Du skriver ner reg nummret du rösta på smile

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

jamen det är inte lika coolt, blir mer gumball känsla om alla bilar har start nummer:D

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Digital_Kicker
22 juli 2008 · 3 721 Inlägg

jaså du menar en siffra på dekalen?. hmm låter inte dumt. Men det är upp till den ansvarig för dekaler m.m att avgöra!. Kajlie!

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

alltså man får en dekal på dörrsidan som är lite större än den vi hade iår och i den finns det en siffra liksom! fast det bestämmer du kajlie:D

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Digital_Kicker
22 juli 2008 · 3 721 Inlägg

nej grabbar nu ska jag dra till jobb! ha d

Kajlie Garaget Video Crew
22 juli 2008 · 842 Inlägg

BMW-RACING skrev:
alltså man får en dekal på dörrsidan som är lite större än den vi hade iår och i den finns det en siffra liksom! fast det bestämmer du kajlie:D

Frågan är bara vem som vill sponsra 30 olika dekaler smile

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

Kajlie skrev:

BMW-RACING skrev:
alltså man får en dekal på dörrsidan som är lite större än den vi hade iår och i den finns det en siffra liksom! fast det bestämmer du kajlie:D

Frågan är bara vem som vill sponsra 30 olika dekaler smile

japp det är den frågan ocksåbig_smile men förhoppningsvis kankse vi hittar en sponsor;)

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Kajlie Garaget Video Crew
22 juli 2008 · 842 Inlägg

Dekaltrimm sponsrade detta året får snacka med dom igen om dom e sugna

TurbOla Reservdansk
22 juli 2008 · 6 271 Inlägg

Vi märkte ju att det var svårt nog att hålla ihop 12 bilar i följd utan att tappa någon vid rödljus eller något.

Hur skulle det se ut om vi varit 40 pers?
Kanske bättre att ha 4 grupper med 10 pers i varje och varsin följebil, så att man inte tappar bort varandra, även lättare att koordinera hur man ska köra.

Tänk er Ystad igen - fast 4 grupper kors och tvärs över hela stan som vrålar och dönar och dunkar och har sig. big_smile

Är det inte lättare med ett A4 med en siffra på som man smäller fast i vindrutetorkaren när man stannar till?

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
daajvid Elektriker
22 juli 2008 · 1 138 Inlägg

jag anmäler mej direkt;) bara ni inte lägger de på min födelsedag såbig_smile eller ja gör de för då kräver jag presenter av alla 30 bilar haha:D
jag kan vara ansvarig för foto/film och jag ligger gärna som sistabil med kontakt med första bilen.
kan bli en trevlig film om jag kör om alla när vi tex ligger på motorvägen eller? bara en tanke.

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Digital_Kicker
22 juli 2008 · 3 721 Inlägg

daajvid skrev:
jag anmäler mej direkt;) bara ni inte lägger de på min födelsedag såbig_smile eller ja gör de för då kräver jag presenter av alla 30 bilar haha:D
jag kan vara ansvarig för foto/film och jag ligger gärna som sistabil med kontakt med första bilen.
kan bli en trevlig film om jag kör om alla när vi tex ligger på motorvägen eller? bara en tanke.

du kommer ha kontakt med Första bil och mitt bil då. Okey då sätter jag upp dig på Foto och film ansvarig. När fyller du år?.

Digital_Kicker
22 juli 2008 · 3 721 Inlägg

TurbOla skrev:
Vi märkte ju att det var svårt nog att hålla ihop 12 bilar i följd utan att tappa någon vid rödljus eller något.

Hur skulle det se ut om vi varit 40 pers?
Kanske bättre att ha 4 grupper med 10 pers i varje och varsin följebil, så att man inte tappar bort varandra, även lättare att koordinera hur man ska köra.

Tänk er Ystad igen - fast 4 grupper kors och tvärs över hela stan som vrålar och dönar och dunkar och har sig. big_smile

Är det inte lättare med ett A4 med en siffra på som man smäller fast i vindrutetorkaren när man stannar till?

därför vill jag ha radiosamband mellan första, mittersta och sista bilen. Då kommer ljusen aldrig att bli ett problem med 30 bilar.

MrLing SkenLaddRacing
22 juli 2008 · 159 Inlägg

jag kan ställa upp som mittbil:D

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
TurbOla Reservdansk
22 juli 2008 · 6 271 Inlägg

Jag kan ställa upp som snabbast bil wink

Nej, men det är ett år tills nästa omgång, jäklar vad ni har bråttom. smile

Hur ska du göra med betalningen? Ska det in på nåt bankgiro eller ska man betala på plats?
För om det sistnämnda gäller så kommer deltagarantalet nog likna årets tour. hmm

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
daajvid Elektriker
22 juli 2008 · 1 138 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

daajvid skrev:
jag anmäler mej direkt;) bara ni inte lägger de på min födelsedag såbig_smile eller ja gör de för då kräver jag presenter av alla 30 bilar haha:D
jag kan vara ansvarig för foto/film och jag ligger gärna som sistabil med kontakt med första bilen.
kan bli en trevlig film om jag kör om alla när vi tex ligger på motorvägen eller? bara en tanke.

du kommer ha kontakt med Första bil och mitt bil då. Okey då sätter jag upp dig på Foto och film ansvarig. När fyller du år?.

gött gör såsmile jag fyller år den 14 inte kollat om de e helg eller så äntongue med min vanliga tur är det säkert typ en tisdag kanske haha.

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang