Är det ingen som har en sånn insektatlas eller va de heter hemma? Har haft en själv men hittar den inte nu... Btw hur fick du död på de aset? Luftvärn?
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Du måste bita i den så du vet om den är mjuk eller hård...innehållet kan ju skilja också. Sen kan jag svara på din fråga!
MMMM!!!
Slemmigt men mättande.
Kanske för Bear Grills...
fan du skulle lagt något bredvid insekten när du fota, typ en enkrona eller nåt så man kunde jämföra lite. Svårt och uppfatta hur stor den verkligne är nu ju...
Liknar en insekt som kom flygandes runt mig förra sommaren, grannen sa att den var fridlyst. Om det stämmer eller ej har jag ingen aning om. Men äcklig var den!!
Det är nån typ av stekel, har sent en likadan förut. ASSSS äckliga!! Det rycker & ryser i mig bara jag tänker på de jävlarna! Hade glömt förut att jag sett en..... men nu minns jag igen! Inte för att jag har fobier & shit, men den jäveln skulle få smaka på kolsyra & bly om det var mig han överaska!
Fick syn på en fjäril/mal på jobbet och undrar helt enkelt om någon vet vad det är för sort. Den ser ut precis som en träbit och var omkring 3 cm lång. Valet av plats kanske inte var det helt optimala med tanke på dess kamouflage...
Bilderna är klickbara för lite högre upplösning.
Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.