Garage i Trollhättan/Vänersborg sökes

Schotttz
24 juli 2008 · 586 Inlägg

Söker garage i Trollhättan, Vänersborg och närliggande trakter. Mest för förvaring av bilar/husvagn och för lättare mek.

Detmesta av intresse!

Tack på förhand!

Senast redigerat av SpotniX (24 juli 2008)

dreamstudios
25 juli 2008 · 37 Inlägg

Får tillägga att jag också söker detta i Vänersborg/trollhättan/mellerud/brålanda/frändefors!

edit:
Garaget ska användas till att styla och fixa upp en bil.

Senast redigerat av dreamstudios (25 juli 2008)

Martin81
27 juli 2008 · 1 232 Inlägg

då e vi 3

Martin81
7 augusti 2008 · 1 232 Inlägg

har nån något svar på våran fråga elr?

Henke_hinken
7 augusti 2008 · 312 Inlägg

Det var väl ändå hans fråga!? Lär väl inte finnas hur många garage lediga som helst...

Schotttz
21 augusti 2008 · 586 Inlägg

Nej, garage växer verkligen inte på träd... Tyvärr.

Martin81
26 september 2008 · 1 232 Inlägg

finns det något annat i garage väg typ ladugård elr lokal typ vad som helst som man kan hyra av nån/några?HALLÅ?

riggley Valkyrie
30 september 2008 · 118 Inlägg

Åk ut på landet och hör med folk. Finns ju hur många gamla ladugårdar som helst mellan Brålanda och Mellerud som bara står tomma. Knacka dörr, vad har du att förlora? smile Känner en kille i Sundals Ryr... ca 6-7 km från Brålanda. Skulle kunna höra med honom om han har lust att hyra ut. Tror han har plats för 2-3 bilar. Vad har du / ni tänkt betala per månad?

Senast redigerat av riggley (30 september 2008)

Forge Distributer http://www.maptun.com/
Schotttz
30 september 2008 · 586 Inlägg

riggley skrev:
Åk ut på landet och hör med folk. Finns ju hur många gamla ladugårdar som helst mellan Brålanda och Mellerud som bara står tomma. Knacka dörr, vad har du att förlora? smile Känner en kille i Sundals Ryr... ca 6-7 km från Brålanda. Skulle kunna höra med honom om han har lust att hyra ut. Tror han har plats för 2-3 bilar. Vad har du / ni tänkt betala per månad?

Hör med honom och fråga vad han vill ha för en plats smile

JaZoR Team RmR
30 september 2008 · 393 Inlägg

du har lokaler brevid autotech åk förbi så finns det en stor skylt på stängslet med ett nummer . han har 2 stycken lokaler till uthres ett på 100kvm+ och en runt 200kvm har jag för mig bara ringa och höra ... ganska dyr men det funkar

Senast redigerat av JaZoR (30 september 2008)

TurboThell
14 oktober 2008 · 105 Inlägg

JaZoR skrev:
du har lokaler brevid autotech åk förbi så finns det en stor skylt på stängslet med ett nummer . han har 2 stycken lokaler till uthres ett på 100kvm+ och en runt 200kvm har jag för mig bara ringa och höra ... ganska dyr men det funkar

Den ena på 120 kvadrat e redan uthyrd o den andra var på över 350 kvadrat o då är det närmare 18000 i månaden..
Mvh Jocke

Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
14 oktober 2008 · 301 Inlägg

köp en lokal.. å hyr sedan ut den tongue
hade jag gjort om jag inte redan haft lån..
att köpa en fastighet är en bra investering dessutom.. sällan man får avslag av banken vid ett sådant köp.. å som läget är nu så är det ännu lättare att få lån

Schotttz
16 oktober 2008 · 586 Inlägg

Jovisst, men vill helst inte införskaffa mig en massa lån då jag letar hus ;P

Så vill hellre hyra en garageplats, eller uppställningsplats. Börjar ju bli lite panik för hade tänkt ställa av 960n snart.

Å ja, jag har fast inkomst!

Senast redigerat av SpotniX (16 oktober 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang