Så fort en tjej har en bil här så verkar 90% av alla killar fjäska och smöra som fan, det ser man när man läser comments i tjejers garage. Nästan så det börjar rinna smör ur datorn Vanligaste kommentaren: "fin bil men du är ännu finare" även om det är en riktig rugguggla... Gott om desperata killar här, hahahaha....
ÅÅÅÅH!
Exakt mina tankar.. hahahahahahahahaha! Det stämmer så jäkla bra...
Desperata killar ja, en del ragg repliker är så dåliga att jag blir tårögd.
Nu är celican såld... till förmån för.... ja.... ingenting just nu faktiskt Men rätt var det e så dycker det upp nått man bara MÅSTE ha, är ju som med skor lixom Så nu får man åka yaris även på helgerna
Kom igen nu tjejer! Anmäl er till vår tjejträff! Jag tycker att det ska bli hur kul som helst. Karlarna kan ni träffa någon annan helg. Förhoppningsvis så lär de inte dumpa er för att ni ska på en tjejträff, och skulle de göra det så förtjänar ni någon bättre. Min make stannar hemma och det får han finna sig i. That's it!
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
skulle gärna dyka upp men åker i så fall helt ensam från Alingsås, men kan ju försöka få me de få bil intresserade brudarna som finns här...vilka är lätträknade!
ja de vore en dröm att träffa en tjej som vore något intresserad av bilar... för töserna jag träffat har inte kunnat skilja på en sedan o en kombi :S då har man ju inte det gemensamt..
ja de vore en dröm att träffa en tjej som vore något intresserad av bilar... för töserna jag träffat har inte kunnat skilja på en sedan o en kombi :S då har man ju inte det gemensamt..
mjo samma här... alla tjejer man har varit ihop med är totalt ointresserad av bilar, som när dom kommer hem en dag o sa: fan jag såg en skit snygg bil på väg hem,,, jaha svarar man vad var det för bil, o hon säger ja du det var en röd...
en annan vill ju träffa en tjej som verkligen är bil intresserad
Håller med, fast min senaste visste iaf vad en mustang va så =P.. haha bättre än inget alls,dock träffade jag en asball tös igår på tåget..satt och diskuterade lacker,.haha,hon hade bra smak iaf..Ferarri röd skulle det va sa hon..hehe