hedley skrev:
Tycker faktiskt att camaron är rejält mycket snyggare än många jappsar i den prisklassen original.. en annan fördel är ju helt klart TARGA taket, vilket jag är något av ett fan utav= bästa av två världar.
För 80k för jag ju som sagt inte mycket till japps, eller troligtsvis ingen av dom jag själv är intresserad av.. sen sa jag att bilen får kosta MAX 80k, sa aldrig att just den jag tänkte köpa går på så mycket

Vill du låna mina kontaktlinser å titta engång till???

)
Skojja bara nämen va fan gillar du camaro före någon av jappsarna så klart att du ska ta den naturligtvis.
Jag menar man köper ju en bil för sin egen skull, vad andra sen säger kan man ju fullständigt skita i.
Jag har fått höra både det ena å det andra för att jag är Mazdatok men så har jag bra anledningar till att vara det.
Alla andra i min beksnskapskrets har köpt Volvos så ett tag var det volvo våg å nu är det saab våg.
Saab? Tänka sig att man kan köpa en så dyr opel=))
Å jag har stått pall för båda de trenderna och det har lönat sig och kommer göra det igen när jag fått lite mera ordning på min.
Dock finns det fina jappsar med Targa oxå, Toyota Supra har targa iallafall MK3 har jag för mej att den genarionen heter sen så annars Honda Civic Delsol å tar du då en med VETEC motorn så har du en sjukt skojig bil

Nåja hur som helst, hoppas att du hittar något du gillar och kommer trivas med.
Själv så tänker jag koka ris på även i fortsättnigen.