Lack problem!

Lillen
30 juli 2008 · 144 Inlägg

Hej!

Jag tänkte kolla med er som vet lite mera än vad jag själv gör.

Jag har problem att hitta en bra lackerare som är bra på att lacka bilar och som har bra priser.

Så är det någon som vet någon i närheten av göteborg så får ni mer än gärna skriva vem man kan kontakta elelr vilken hemsida man kan gå in på eller vad som helst.

Behöver verkligen all hjälp. Ska nämligen sätta på ett värsting kit på min a3:a samt bredda den och sjuka fälgar med mera. Så jag behöver verkligen eran hjälp!

Tackar på förhand smile

Mvh
Lillen

Volvo V90 "Wicked" (2017)
Volvo V40 (2013)
Portal Filkörning?
30 juli 2008 · 852 Inlägg

Prata med Paul på Pant Worx!  (PaintWorx) på garaget.org
han håller till nånstans i gbg. lite smått galen vad jag förstått wink men han verkar vara duktig på att lacka, har dock inte sett vad han gjort irl tongue

han har lackat Lampan's (Lampan) Saab 99 innuti, den är ju iofs inte klar ännu men vafan.

Lycka till i alla fall tongue

MVH

xorox_88 Smack that ass!!
30 juli 2008 · 2 953 Inlägg

Portal skrev:
Prata med Paul på Pant Worx!  (PaintWorx) på garaget.org
han håller till nånstans i gbg. lite smått galen vad jag förstått wink men han verkar vara duktig på att lacka, har dock inte sett vad han gjort irl tongue

han har lackat Lampan's (Lampan) Saab 99 innuti, den är ju iofs inte klar ännu men vafan.

Lycka till i alla fall tongue

MVH

han lackade väll sin vita mini cooper oxå

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Lillen
30 juli 2008 · 144 Inlägg

Portal skrev:
Prata med Paul på Pant Worx!  (PaintWorx) på garaget.org
han håller till nånstans i gbg. lite smått galen vad jag förstått wink men han verkar vara duktig på att lacka, har dock inte sett vad han gjort irl tongue

han har lackat Lampan's (Lampan) Saab 99 innuti, den är ju iofs inte klar ännu men vafan.

Lycka till i alla fall tongue

MVH

tackar för hjälpen smile

Senast redigerat av Lillen (30 juli 2008)

Volvo V40 (2013)
Volvo V90 "Wicked" (2017)
Portal Filkörning?
30 juli 2008 · 852 Inlägg

xorox_88 skrev:

Portal skrev:
Prata med Paul på Pant Worx!  (PaintWorx) på garaget.org
han håller till nånstans i gbg. lite smått galen vad jag förstått wink men han verkar vara duktig på att lacka, har dock inte sett vad han gjort irl tongue

han har lackat Lampan's (Lampan) Saab 99 innuti, den är ju iofs inte klar ännu men vafan.

Lycka till i alla fall tongue

MVH

han lackade väll sin vita mini cooper oxå

juste hur fan kunde jag glömma nämna det >.< doh

Stolze
30 juli 2008 · 18 Inlägg

obelix i munkedal (norr om uddevalla) tar strax över en timma på motorvägen.. billig och grymt bra! bra att ha att göra med
0706013952

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang