ska bl.a. göra detta *helrenovera karossen (120% rostfri) o lackas överallt, på bilderna är det en grå grund men den ska lackas med en epoxygrund överallt sedan. *blästra alla delar o lacka *mycket nya delar *bygga om i skuffen *klä om i vitt skinn *gjuta huv o skuff m.m.
ska renoveras så småningom
såg ut så här fast med andra fälgar o färg. och inte lika fräsch
m50 = rätt. bilderna är från i vintras o underredet är färdgsvetsat, har bakskärmar, "balk" som kylarn står i, inniti skuff kvar att svetsa innan spackelburken åker fram. tänkte lacka utvändigt i februari.
vad tror ni föressten om att kapa bort hjulhusen fram och sätta rör som på bilden? (den ska bara användas på sommarn)
glöm vad jag skrev att jag skulle göra i sommras, det är så mycket mer jag ska göra nu än jag hadde tänkt då, och inredningen blir inte vit, trimma kommer jag nog ochså med åren, hela karossen ska ochså slipas plåtren igenn för den gråa grundfärgen på bildrna är inte bra, sedan tennspackla hela karossen etc.
sedan sist har jag bl.a. byggt rörram i motorrum, byggt en plugg till flippfronten o skuffluckan som ska gjutas i glasfiber.