Eftersnack: Lkpg CarsMeet 9/8

T-Andersson
10 augusti 2008 · 347 Inlägg

Vad tykte ni om träffen då?
vill höra lite åsikter?
Så man kan ta med sig de till nästa träff smile
Lägg Gärna upp bilder ifrån Träffen smile

Senast redigerat av T-Andersson (10 augusti 2008)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
TinSet
10 augusti 2008 · 7 Inlägg

Tyvärr medverkade jag inte.
Men mycket cred till de som startade det hela och till de som slöt upp.

Hoppas det blir åtminstonde en till i år. Då ska jag medverka!

kvarna_21
10 augusti 2008 · 296 Inlägg

jo dåsmile det var ju så jäkla dåligt väder bara. nästa gång hoppas vi på flera bilar o kanske lite tidigare att det kommer ut så folk kan planera. ni som starta allt ska ha mycke cred

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
figgosand
10 augusti 2008 · 30 Inlägg

Bra uppslutning!

Tråkigt med idioten som börna mellan bilarna!

_Rille
10 augusti 2008 · 623 Inlägg

jo då det var hel ok.. tråkigt väder och en IDIOT i en volvo 855.a som börna mellan bilarna... en sak IDIOT diffa bilen så du gör två sträck fy van va patetiskt att börna bara för att få lite "titta på mig"

nismo
RayRayADT Sportcar for Life
10 augusti 2008 · 315 Inlägg

SilverEye skrev:
jo då det var hel ok.. tråkigt väder och en IDIOT i en volvo 855.a som börna mellan bilarna... en sak IDIOT diffa bilen så du gör två sträck fy van va patetiskt att börna bara för att få lite "titta på mig"

jag var inte där, fick veta idag att det skulle vara så vart lite sent att planera in men en sak har jag lärt mig iallafall av träffar och det är att det alltid är folk som vill bränna lite gummi, och nu vet jag inte hur ni annordnade det här men ofta glöms det bort att folk vill bränna gummi och då ordnar ingen fram någonstans där man kan göra det och då blir det såhär.

nästa träff så se till att ha en yta där man är tillåtna att leka och en för att ställa bilarna och påpeka det för alla..smile

men som sagt var inte där så vet inte om ni gjort så, men i vilket fall är det ett bra tips för de som annordnar träffar och för alla som ska komma på dem att veta att det finns regler som bör följas inom vett och ettiket.

eller har jag fel?

bobbo22
10 augusti 2008 · 313 Inlägg

kul att någon vill fixa träffar bra jobbat.
synd bara att det finns folk som inte fattar att man inte ska börna mellan bilar stryk som fan ska dom ha jävla idioter.

bra jobbat T-andersson hoppas du kan fixa mer träffar.

Powerman Japan Quality
10 augusti 2008 · 670 Inlägg

Lite synd att folk bara åker därifrån när det börjar regna. Senare framåt midnatt hade det torkat upp så då kunde vi ägnat oss åt andra aktiviteter. tongue Upp med bilder alla Ni som fotade på träffen.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
jalvret
10 augusti 2008 ·

tobbe du ska ha all heder...va skoj...fixa mer träffar så kommer ju ut me R:et igen...

Mobeerg carzy
10 augusti 2008 · 461 Inlägg

Tycker det var helt okey,Synd att det inte fanns nån plats där folk kunde hänga av sig lite,de är rätt skoj o se på tycker jag :] Fanns ju rondeller iofs.

Synd var också att de verkade som att så många drog när regnet kom också.

Team BSG
T-Andersson
10 augusti 2008 · 347 Inlägg

SilverEye skrev:
jo då det var hel ok.. tråkigt väder och en IDIOT i en volvo 855.a som börna mellan bilarna... en sak IDIOT diffa bilen så du gör två sträck fy van va patetiskt att börna bara för att få lite "titta på mig"

Jag såg de va ju inte så snyggt gjort. Men det här är andra träffen jag anårdnat. Den här träffen va vi två som Planerade smile Men bra å veta så de kan bli ändring till nästa träff smile

Senast redigerat av T-Andersson (10 augusti 2008)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
T-Andersson
10 augusti 2008 · 347 Inlägg

Rallon skrev:
jag var inte där, fick veta idag att det skulle vara så vart lite sent att planera in men en sak har jag lärt mig iallafall av träffar och det är att det alltid är folk som vill bränna lite gummi, och nu vet jag inte hur ni annordnade det här men ofta glöms det bort att folk vill bränna gummi och då ordnar ingen fram någonstans där man kan göra det och då blir det såhär.

nästa träff så se till att ha en yta där man är tillåtna att leka och en för att ställa bilarna och påpeka det för alla..

men som sagt var inte där så vet inte om ni gjort så, men i vilket fall är det ett bra tips för de som annordnar träffar och för alla som ska komma på dem att veta att det finns regler som bör följas inom vett och ettiket.

eller har jag fel?

Det är en bra Idé! vart på meet i norrköping brukar de Ha en del av Parkerinen öppen! Bra att tänka på tills nästa träff smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Niklas1987 NO
10 augusti 2008 · 2 182 Inlägg

Var helt okej, träffa nåra kompisar man inte sett på länge, jättetrevligt.

Lite mer jänkejärn hade dock inte vart fel, dock inte erat fel.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
kevlar_soul
10 augusti 2008 ·

Helt ok!

Hannibal_83 Rekondare
10 augusti 2008 · 6 Inlägg

Bra träff, mycket trevligt bilar big_smile

Senast redigerat av Hannibal_83 (10 augusti 2008)

Suck_My_Tailpipe God-like
10 augusti 2008 · 3 Inlägg

Bra träff, bra initiativ, riktigt kul! smile
Som sagt, synd med vädret men det är alltid lika svårt att styra över...

Nästa gång kan vi ju se till att förbättra det som folk var missnöjda med denna gång,
tex. tala om var man göra 740-börn, visa upp ljud o ljus, drifta eller vad man nu är sugen på.

Alltid kul att se på folk som "trycker på" lite oxå. (då menar jag gaspedalen, inte sina flickvänner/fruar) wink

Med lite mer planering kan det nog bli nåt stort nästa gång!

Snack mellan två grabbar i volvo på en bilträff:
- Man behöver väl inte ha en häftig bil för att få tjejer..
- Nä..... men det underlättar nog...
Tuda
10 augusti 2008 · 110 Inlägg

Funka fint:)

waj waj
Jensa_H
10 augusti 2008 · 188 Inlägg

vem va den där idioten i den blå 855:an som åkte och tok börna inne bland bilarna? Kan bara säga att den stackarn kan inte haft alla hästar i stallet !Annars va det väl en okej träff tycker jag wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
RayRayADT Sportcar for Life
10 augusti 2008 · 315 Inlägg

T-Andersson skrev:

Rallon skrev:
jag var inte där, fick veta idag att det skulle vara så vart lite sent att planera in men en sak har jag lärt mig iallafall av träffar och det är att det alltid är folk som vill bränna lite gummi, och nu vet jag inte hur ni annordnade det här men ofta glöms det bort att folk vill bränna gummi och då ordnar ingen fram någonstans där man kan göra det och då blir det såhär.

nästa träff så se till att ha en yta där man är tillåtna att leka och en för att ställa bilarna och påpeka det för alla..

men som sagt var inte där så vet inte om ni gjort så, men i vilket fall är det ett bra tips för de som annordnar träffar och för alla som ska komma på dem att veta att det finns regler som bör följas inom vett och ettiket.

eller har jag fel?

Det är en bra Idé! vart på meet i norrköping brukar de Ha en del av Parkerinen öppen! Bra att tänka på tills nästa träff smile

när blir nästa träff och vart?? själv har jag bara min volvo 142:a nu o köra i för min 200:a är hemma och väntar på motorbyte till lite värre... men volvon har lite att säga till om iallafall, han är iallafall bland de värsta på ett sätt.. haha..tongue

bobbo22
10 augusti 2008 · 313 Inlägg

vet någon vem den jävla muppen som är som äger volvon som börna mellan bilarna i går

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang