Jo de var de nog, annars hade ju alla Baotian och andra kinapuffar varningsblinkers och vissa hade larm med! De va ju de roligaste mopparna att röra på rasterna!
För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Haha kanske det^^ men inget larm som tur är, kymco är en kvalitets moppe, jämfört med Baotian o diverse andra:) Fevern blev årets moppe 02-05 en (tjej moppe) men jag köpte den rent av slumpen. Men den lever än o funkar^^ Har höjt min så den passar mig bättre är 190lång så ^^
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Sachs madass. med diverse feg trim. tog bland annat bort varvtalsregulatorn som slåg till vid på tok för låga varv. ett under att motorn inte sköt ut kolven. otroligt BRA kvalitet dem där honda-motorerna
inget fel att köra skoter, speciellt inte om det är en Aerox
Inget fel på Aprilias scooter med insprutning heller
nä för fan, dem funkar bra och är jävligt pigga(fast jag föredrar förgasare på moppar ) Men tycker att körkänslan o design är snäppet vassare på en Aerox
Jo Aerox är väl kungen av scootrarna
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Sj hade jag en Rieju Drac RR med 85cc, avgas o lite annat.. Gick fint tills allt bara rasade på en gång.. Ekrar gick, hjullager o allt annat gick sönder samtidigt..
Inget fel på Aprilias scooter med insprutning heller
nä för fan, dem funkar bra och är jävligt pigga(fast jag föredrar förgasare på moppar ) Men tycker att körkänslan o design är snäppet vassare på en Aerox
Jo Aerox är väl kungen av scootrarna
Faktiskt så gillar jag aprilian mer än aeroxen jag hade, känns piggare på nåt sätt