baklyset sitter väl med 2 skruvar? altså 4 stycke totalt, tog mig 4 minuter ganska exakt att byta på min polares med skit rostiga skruvar, leta rätt på nya och sätt ditt helröda.. borde inte vara mer svårt för dig
fälgrea på classic vw up north ! spara tusenlappen eller mer på att köpa fälgar innan 29/8
prisexempel polerade BRM 4,5 + 5,5 = 5995KR
prisexempel 4st lackerade BRM (silver) = 4995 kr det finns även fuchs,torque,gasburners,5 spoke&radar m.m till mkt trevliga priser... observera att hjulbultar & centrum kåpor ingår !!!
Jag har något sorts elfel på bubblan min. När jag blinkar osv så blinkar typ alla lampor vid bakljuset. Och än hur fan man kopplar det så är det bara mitten lampan som blinkar. Det är ju den översta lampan i hållaren som är blinkersen. Någon som haft liknande problem och vet vad felet är?
Jag har något sorts elfel på bubblan min. När jag blinkar osv så blinkar typ alla lampor vid bakljuset. Och än hur fan man kopplar det så är det bara mitten lampan som blinkar. Det är ju den översta lampan i hållaren som är blinkersen. Någon som haft liknande problem och vet vad felet är?
Inga plastskärmar. Ja, vi kikade på det med jordfel. Men det är konstigt för än hur man byter plats på dom så är det fortfarande samma fel. För när jag hade vänsterblinkers i, då blinkade mitten lampan i vänster baklykta. Men när jag satte på helljus då blinkade det tamme fan överallt. Till och med regskylts lampan blinkade. Lite defust att veta vart man ska svänga haha! är det något relä som spökar?