2495
Sök

Inför: GBrt Utställning/Träff 30/8-08 i Borås !

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
30 augusti 2008
Kommer dit.. kommer vara chaffis av min polare honda del sol

107 Inlägg
30 augusti 2008
GiGanT skrev:
Caravan från kallebäcksbacken klockan 17:00 för gemensam körning till borås/knalleland!

Sluter nog upp med er där också...

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

582 Inlägg
30 augusti 2008
liten dum fråga kanske, vart är kallebäcksbacken?

300 Inlägg
30 augusti 2008
den lååååånga backen som är när du kör mot borås, när du precis kommigt ur gbg och det blir 110 på motorvägen

GILLA oss på Facebook http://www.facebook.com/TeamRydboholmsGaraget
Sugtimmad volvo 850 med mö go kolfiber på!

582 Inlägg
30 augusti 2008
jo jag vet vart d ligger alltså men inte fan kan alla ställa sig på motorvägen å vänta på alla innan vi åker, menar vart vi samlas;)

Bajsapa
316 Inlägg
30 augusti 2008
ja kanske tittar ner. tongue men min volvo vill inte gå riktigt.

35 Inlägg
30 augusti 2008
Blev lite besviken, fanns en del nice kärror att spana på men va rätt mycket sunkiga kärror tyvärr. I övrig va det gott om folk och trevligt gå runt å tjata me polare å likasinnade. hoppars det kommer mer bilar/folk framåt natta smile

474 Inlägg
30 augusti 2008
kanske dyker upp efter att jag vart i överlida.. om det fortfarande är nån kvar big_smile

Volvo S60 2.5T AWD

21 Inlägg
31 augusti 2008
Får tacka för en lyckad kväll! (lite segt). Tack till alla i GBrt! lägg gärna upp lite bilder.

Inte lägga massa pengar på trim när lättning är nästan gratis!
SMDS!

Yrkesförare
1 267 Inlägg
31 augusti 2008
Bilder från träffen igår kommer upp under dagen wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Team The Voice
294 Inlägg
31 augusti 2008
payamo skrev:
om planer går som de ska, så ska ja va på CDR Backaplan - Göteborg för ljudtävling , de blir nog borås efter det !

MrKerm :Göttans hoppas ni kan komma upp flera st från backaplan  Vilken tid slutar det?
..........................................................
ja skynda mig som fan efter tävlingen, körde som en idiot till Borås o det första man får höra av en killer från GBrt att det e ingen idé att du ställer ut! *dålig stil*

ja parkera utanför linjen men bilen drog ganska mycket folk till sig o det var trevligt !

Gasglad
3 244 Inlägg
31 augusti 2008
Tack för en otroligt trevlig kväll! Min polare kommer att lägga upp en jäkla massa bilder från kvällen!
GBrt: Fler träffar måste det bli, otoligt kul!

Tjejen tackar även Maria för åkturen i Skylinen! - Nu tycker hon min bil är tråkig sad Får trimma satan!

//Carfreak

Avstängd
1 557 Inlägg
31 augusti 2008
payamo skrev:
payamo skrev:
om planer går som de ska, så ska ja va på CDR Backaplan - Göteborg för ljudtävling , de blir nog borås efter det !

MrKerm :Göttans hoppas ni kan komma upp flera st från backaplan  Vilken tid slutar det?
..........................................................
ja skynda mig som fan efter tävlingen, körde som en idiot till Borås o det första man får höra av en killer från GBrt att det e ingen idé att du ställer ut! *dålig stil*

ja parkera utanför linjen men bilen drog ganska mycket folk till sig o det var trevligt !

Hmm vet fortfarande inte när det slutadepå cdr hmm
Värkar konstigt att någon från GBrt sagt att du inte skulle ställa ut hmm Vi gjorde allt för att folk skulle ställa ut roll
Vet inte vilken tid dukom men den som sa något måste i såfall menat att klockan va för mycket... Folket röstade från kl.19 ca fram tills 21.30, måste varit därför...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
31 augusti 2008
Fortsätt gärna snacka i denna tråd smile Lägg gärna upp bilder ni som kan i tråden nedan också smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p1160384

Tack alla ingen nämd ingen glömd wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Sök