Sitter och kollar på sjukt spännande semifinal i Tennisdubbel och kom att tänka på att det inte finns någon OS-tråd, Sverige - Framkrike och det är 12-11 till Sverige i game i sista och avgörande set, fifan vilken rysare.
Hur som helst, diskutera medaljhopp, vilka tider det är viktiga sändningar, besvikelser osv osv.
Personligen tycker jag det är tråkigt att detta antagligen blir ett av dom sämsta OSen i Sveriges historia (rätta mig om jag har fel) men finns det inget annat att titta på så
Sitter och kollar på sjukt spännande semifinal i Tennisdubbel och kom att tänka på att det inte finns någon OS-tråd, Sverige - Framkrike och det är 12-11 till Sverige i game i sista och avgörande set, fifan vilken rysare.
Hur som helst, diskutera medaljhopp, vilka tider det är viktiga sändningar, besvikelser osv osv.
Personligen tycker jag det är tråkigt att detta antagligen blir ett av dom sämsta OSen i Sveriges historia (rätta mig om jag har fel) men finns det inget annat att titta på så
edit: Det finns inte redan en OS-tråd va?
Jag sitter och glor för fullt på det jag med, hoppas hoppas!!!!!!
Jag har vaknat upp 5.15 varje morgon denna vecka, knäppt på ettan och på en gång fått se Michael Phelps fula nuna Jag tänker mest se friidrotten och hoppas på guld för Holm.
Brasilien äger ju sönder fotbollen iaf Vilka mål dom gjort Kommer ju hem från jobbet vid 02.30, alldeles lagom att knäppa på 1:an å glo OS Tkr de e kul faktiskt, BTW hur har de gått för den svenske roddarn? med Sveriges högsta lungkapacitet (7 liter !!!)