Vad är det med folk och märket Volvo?!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 augusti 2008 · 5 042 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Pikey's våta dröm

http://www.mamakk.com/wp-content/volvo.jpg

sarkasm

lol  lol  lol  lol  lol  lol

C H E V R O L E T <3
ichibon mmm, blåbärssoppa.
19 augusti 2008 · 616 Inlägg

ewrs skrev:
Stereotypen för Volvoägare är ju en person med halvhäng, jeans, t-shirt, keps och snus under läppen.

Anledningen till att jag älskar Volvo.

Senast redigerat av ichibon (19 augusti 2008)

/ichi
turboforssen Telge Drifting Team
19 augusti 2008 · 5 398 Inlägg

ichibon skrev:

ewrs skrev:
Stereotypen för Volvoägare är ju en person med halvhäng, jeans, t-shirt, keps och snus under läppen.

Anledningen till att jag älskar Volvo.

ha ha ha å så äger du ingen;)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
19 augusti 2008 · 616 Inlägg

turboforssen skrev:

ichibon skrev:

ewrs skrev:
Stereotypen för Volvoägare är ju en person med halvhäng, jeans, t-shirt, keps och snus under läppen.

Anledningen till att jag älskar Volvo.

ha ha ha å så äger du ingen;)

Framgick det inte att det inte är bilen jag är ute efter? smile

/ichi
Martin81
19 augusti 2008 · 1 232 Inlägg

volvo har kvalite och slitstarka motorer och billiga delar.det e det inte många bilar som har.

melodic_death_metal
19 augusti 2008 · 622 Inlägg

Finns folk som köper 740 för dom är fina å funkar bra som första bil....

hahahaha där fick jag dagens skratt lol

zortep
20 augusti 2008 · 911 Inlägg

Elda skrev:

lownslow skrev:
volvo har kvalite och slitstarka motorer och billiga delar.det e det inte många bilar som har.

tex gammal saabar är ju ungefär samma sak.. Utom att saab alltid ska ha så förbannat smarta lösningarpå allt...

Bra lösningar ?

som att t.ex oljetryckskontakten ligger bakom startmotorn så man får demonera den för att kunna byta ut skiten ! det är inte ovanligt att den måste bytas också !

   Men back 2 volvo , Jävla skroooot biiiiillaaar ! Syftar på 2/740 T.ex. Sååå fuuulllaaaa , jävla grisbilar.

"Har Själv En Sådan Skit Och Längtar Tills Den Försvinner"

pic up the phone, wazzzaaa
Bommen Team Pro5
20 augusti 2008 · 313 Inlägg

zortep skrev:

Elda skrev:

lownslow skrev:
volvo har kvalite och slitstarka motorer och billiga delar.det e det inte många bilar som har.

tex gammal saabar är ju ungefär samma sak.. Utom att saab alltid ska ha så förbannat smarta lösningarpå allt...

Bra lösningar ?

som att t.ex oljetryckskontakten ligger bakom startmotorn så man får demonera den för att kunna byta ut skiten ! det är inte ovanligt att den måste bytas också !

   Men back 2 volvo , Jävla skroooot biiiiillaaar ! Syftar på 2/740 T.ex. Sååå fuuulllaaaa , jävla grisbilar.

"Har Själv En Sådan Skit Och Längtar Tills Den Försvinner"

kul för dig

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk
Volvo V70 (2004)
FLindgren
20 augusti 2008 · 5 089 Inlägg

2\740 skrotbilar? går ju knappast att ha bättre bruksbil. lättmekade och billiga reservdelar? eller vad syftar du på med skrotbilar?

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Aerodynamik ...
20 augusti 2008 · 7 120 Inlägg

Att dem är fula som stryk och har en volvo-raggar-fjortis stämpel på sig?

Munke
20 augusti 2008 · 63 Inlägg

mickinho skrev:

Finns folk som köper 740 för dom är fina å funkar bra som första bil....

hahahaha där fick jag dagens skratt lol

Din opel kan man ju oxå skratta åt lol

Volvo 945 GL "9000 mil" (1994)
Volvo 740 GLE "Original 1985" (1985)
Ksj
20 augusti 2008 · 1 217 Inlägg

Tuolja skrev:

mickinho skrev:

Finns folk som köper 740 för dom är fina å funkar bra som första bil....

hahahaha där fick jag dagens skratt lol

Din opel kan man ju oxå skratta åt lol

Ja en Calibra turbo 4x4 är ju mycket fulare än en kantig container ritad av en bakfull treåring som snaskat jästa äpplen dagen innan.

Not

Saab 900 "2.1an" (1992)
Mr_Gear Biltokig
20 augusti 2008 · 870 Inlägg

Jag vet inte faktiskt... har aldrig lyckats förstå fascinationen trots försök med 2st i min ägo(740 16v och nu 850 T-5R) 740n kändes trist för allt har så jäkla dålig passform, jag menar glapp på 3cm mellan panelerna är inte acceptabelt ens på 80-talet(och nej det var inte bara min bil som hade det)
850n däremot är en riktigt bra bil, inte snack om saken! den fyller många personers behov - men imponerad kan jag inte påstå att jag är... Stolarna är för dåligt skålade, dörrsidor och armstöd är för hårda för att vara riktigt bekväma att vila armen på, den är för tråkig i utformningen av inredningen. Men + för mugghållaren fram, att elhissknapparna sitter i mittkonsolen och att den känns välbyggd dock smile

Senast redigerat av Mr_Gear (20 augusti 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Aerodynamik ...
20 augusti 2008 · 7 120 Inlägg

Smedhult skrev:

Aerodynamik skrev:
Att dem är fula som stryk och har en volvo-raggar-fjortis stämpel på sig?

sålänge fanskapen funkar o går framåt så spelar de ingen roll hur dom ser ut?? o alla har ju olika smak. ja tycker t.ex att pizzaracerbilar är de fulaste som finns, o ja älskar jänkare. o sen finns de dom som tycke tvärtom. eller rentav gillar båda?

Vissa bryr sig om hur bilen ser ut och går, men tydligen inte alla. smile


Mr_Gear +1

Jyrki
20 augusti 2008 · 39 Inlägg

zortep skrev:
Det är för att dom hatar sin bil innerst inne, men de säger sådant för att känna lite mer självrespekt för att dom inte har råd med en annan bil än en 2/740 , För som jag sett det så är det endast de personer som har 2/740 som oftast har en sådann attityd till sina bilar!

jag tror inte jag kan hålla med dig. dra inte alla över en kant  :-)

Turbo Tok :-)
Volvo 242 "Gammelrosa" (1975)
Volvo 244 (1975)
BMW 330 e (2016)
Bommen Team Pro5
20 augusti 2008 · 313 Inlägg

Jyrki skrev:

zortep skrev:
Det är för att dom hatar sin bil innerst inne, men de säger sådant för att känna lite mer självrespekt för att dom inte har råd med en annan bil än en 2/740 , För som jag sett det så är det endast de personer som har 2/740 som oftast har en sådann attityd till sina bilar!

jag tror inte jag kan hålla med dig. dra inte alla över en kant  :-)

WORD!

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk
Volvo V70 (2004)
AdamOpel DraMinBil.nu
20 augusti 2008 · 1 016 Inlägg

Ksj skrev:

Tuolja skrev:

mickinho skrev:

hahahaha där fick jag dagens skratt lol

Din opel kan man ju oxå skratta åt lol

Ja en Calibra turbo 4x4 är ju mycket fulare än en kantig container ritad av en bakfull treåring som snaskat jästa äpplen dagen innan.

Not

haha big_smile Dagens bästa citat satt där tror jag.

Vilken rolig pajkastnings-tråd smile Volvo ligan med aluvingar mot.. ja resten av garaget smile

740 är en en stridsvagn på hjul. Den ser,går,låter och känns därefter. Men sen har den ett par år på nacken.


Ajja, kasta på gott folk smile . Jag tycker dom flesta volvo bilarna inte är speciellt vackra, så nu kan ju nån hoppa på och klanka på min saab lite? smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
262turbo
20 augusti 2008 · 1 004 Inlägg

zortep skrev:
Det är för att dom hatar sin bil innerst inne, men de säger sådant för att känna lite mer självrespekt för att dom inte har råd med en annan bil än en 2/740 , För som jag sett det så är det endast de personer som har 2/740 som oftast har en sådann attityd till sina bilar!

stämmer dåligt in på mig... har lagt mer pengar på en gammal volvo än vad alla dina bilar kostar ihop.... idiot? ja det är jag nog men gött går det smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Xuri One Man Clan
20 augusti 2008 · 4 287 Inlägg

zortep skrev:

Elda skrev:

lownslow skrev:
volvo har kvalite och slitstarka motorer och billiga delar.det e det inte många bilar som har.

tex gammal saabar är ju ungefär samma sak.. Utom att saab alltid ska ha så förbannat smarta lösningarpå allt...

Bra lösningar ?

som att t.ex oljetryckskontakten ligger bakom startmotorn så man får demonera den för att kunna byta ut skiten ! det är inte ovanligt att den måste bytas också !

   Men back 2 volvo , Jävla skroooot biiiiillaaar ! Syftar på 2/740 T.ex. Sååå fuuulllaaaa , jävla grisbilar.

"Har Själv En Sådan Skit Och Längtar Tills Den Försvinner"

är nog bättre du ställer 740in i garage för den rostar nog inte upp lika fort som dom andra  du äger tongue

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 augusti 2008 · 5 753 Inlägg

Tuolja skrev:

mickinho skrev:

Finns folk som köper 740 för dom är fina å funkar bra som första bil....

hahahaha där fick jag dagens skratt lol

Din opel kan man ju oxå skratta åt lol

tror mickinho klev på en öm tå där lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang