Har en liten fundering om man kan prova spridare med vattentryck eller e vatten för tjockt...jag har provat mina (gula) nu och spridarbilden e helt kass..iofs. med vatten..mest för å testa bara.men som sagt funkar de med vatten eller?
ska du ha vatten i tanken eller hur har du tänkt dig? varför inte rycka ur bryggan och köra på starten... glömm inte att rycka ur kabeln till tändspolen så du inte får gnista bara.. jimmy
nja jag har en lös brygga som ja har satt spridarna i me BTR å tryckklocka å så..de va enklare tyckte jag...men till frågan igen då...VATTEN ???
som Jimmy sa, hade du tänkt köra på vatten så är det klart du skall testa spridarbild med just vatten.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
AHA..ni vet inte då alltså...(skämt åsido) de borde ju bli lika om trycket e desamma...alltså den gick sååå jävla pissigt med dom så man borde kunna testa med vatten..Nåja!..ja kan upplysa om att me 3,2 bar så e sprutbilden me vatten som en stor stearinljuslåga ungefär..