Eftersnack: Carlstad Carmeet 23/8

Farleykarley
25 augusti 2008 · 406 Inlägg

Riktigt trevligt arrangerat! Hoppas på att det blir fler träffar på Älvenäs framöver.. Är ett perfekt ställe att vara på, så man kan vara lite avsides..wink

Volvo 745 GL "Lågmilarn" (1986)
Volvo 745 GLT "The Globetrotter" (1991)
Volvo 745 GLT "Militärarn" (1991)
Droors
25 augusti 2008 · 811 Inlägg

Ja hoppas på fler träffar där och att det blir en stor träff nästa år. wink
Hade man haft stereo värd att testa så hade man kanske testat att mäta den kresse smile
Men orginal dret ger väl knappt utslag. hehe

Gräsberg
25 augusti 2008 · 1 002 Inlägg

Droors skrev:
Ja hoppas på fler träffar där och att det blir en stor träff nästa år. wink
Hade man haft stereo värd att testa så hade man kanske testat att mäta den kresse smile
Men orginal dret ger väl knappt utslag. hehe

kunde lånat min pop låda om du hade haft kablarna dragna wink

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
mrfrolla
25 augusti 2008 · 47 Inlägg

Det var en trevlig träff helt klart smile
Vi hade en jävla tur med vädret också vilket gjorde atmosfären mycket trevligare, mindre kul att gå på träffar om regnet står som spön i backen!
Får se om jag hinner skaffa något nytt kul till min bil under vintern, det lär ju märkas vid nästa års träffar smile

Droors
25 augusti 2008 · 811 Inlägg

Gräsberg skrev:

Droors skrev:
Ja hoppas på fler träffar där och att det blir en stor träff nästa år. wink
Hade man haft stereo värd att testa så hade man kanske testat att mäta den kresse smile
Men orginal dret ger väl knappt utslag. hehe

kunde lånat min pop låda om du hade haft kablarna dragna wink

mjo. med orginal stereon. hehe. nä, får fan ta och uppgradera innan nästa älvenäs träff.

Frippe_Ericsson
25 augusti 2008 · 30 Inlägg

Jävligt rolig o bra fixad träff........kör igen nästa år!!!!
Med både ute o inne utställare

Opelmadness German cars, quality and beyond
25 augusti 2008 · 8 197 Inlägg

audiella skrev:

camaro67 skrev:
De va kanske inte direkt värt att åka från örebro men hde de varit lite närmare så hade de varit helt okej. De va iaf några balla bilar. Men ett tips till nästa gång. Större skyltar. Va bara en jävla tur att vi såg dom.

ja det tycker ja med,större å bättre skyltat,ja kom över värmskog å ut i Grums fanns inget där,litet neg där..

Trots vägbeskriviningen på tråden innan träffen var jag långt inne på gruvön och irrade. hmm
INGET skyltat från E45 var klent.. Och alldeles för smått ute vid E18..
Sen var väl träffen ganska lyckad, men jag fick huvudvärk av att det spelades så mycket bas. sad
Kunde kanske ha haft det lite längre bort från träffen.

Annars var träffen lyckad tycker jag. Synd att jag var tvungen att åka iväg så tidigt....

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Fooo
26 augusti 2008 · 47 Inlägg

Håller med föregående.. kunde ha varit lite bättre skylltat.... Hittade inte för fem öre sad Men racet på kvällen va skojjsigt! big_smile

Jontelitokd
26 augusti 2008 · 1 043 Inlägg

Goofys skrev:
Att polisen kom var en ren slump han hade vart på ett hundjobb vid tormestad o tog den vägen tillbaks, men som vanligt fick alla panik o drog iväg helt i onödan:(

en slump säger du.. hur vet du detta om jag får fråga?

camaro67 Meister
26 augusti 2008 · 6 763 Inlägg

Jag är inget fan av stereo och jag blev väll inte gladare när de va en massa brölande där. Tycker de verkar som om de flesta bara är ute efter att spela högt istället för snyggt. Men man får väll vara med och mäta nästa år för de går väll att mäta motorljud åxo big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Droors
26 augusti 2008 · 811 Inlägg

camaro ja för fan. smile inte fel med ett härligt ljud från motorn heller. smile mjo lyssnar hellre fint än på en massa bas. man får göra en liten fin avvägning när man skaffar bas och sånt. smile vill ju inte ha en massa plåtskrammel big_smile

aigloow
27 augusti 2008 · 537 Inlägg

Fooo skrev:
Håller med föregående.. kunde ha varit lite bättre skylltat.... Hittade inte för fem öre sad Men racet på kvällen va skojjsigt! big_smile

Bra att ni kommer med synpunkter så det blir bättre nästa gång. Men ni som varit där bör väl hitta? wink
Blev lite för stressigt så var en del saker som blev lidande. 

Blir det en ny träff kommer vi att ha bättre info osv. Det var trots allt den första vi anordnade. cool

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Goofys FritidsPålis
27 augusti 2008 · 43 Inlägg

axza skrev:

Goofys skrev:
Att polisen kom var en ren slump han hade vart på ett hundjobb vid tormestad o tog den vägen tillbaks, men som vanligt fick alla panik o drog iväg helt i onödan:(

en slump säger du.. hur vet du detta om jag får fråga?

En av mina gamla elever som körde den bilen den kvällen

Its nice to be important, but its more important to be nice!!
Jontelitokd
28 augusti 2008 · 1 043 Inlägg

Goofys skrev:

axza skrev:

Goofys skrev:
Att polisen kom var en ren slump han hade vart på ett hundjobb vid tormestad o tog den vägen tillbaks, men som vanligt fick alla panik o drog iväg helt i onödan:(

en slump säger du.. hur vet du detta om jag får fråga?

En av mina gamla elever som körde den bilen den kvällen

ofan.. där ser man.. han kom bra fort iaf.. om han nu inte visste att det var något fuffens på g så bröt han mot hastighetsreglerna!

Wetterstrand
28 augusti 2008 · 75 Inlägg

Ser ut som det blev en hyffsad träff:)
Vi såg massa bilar som drog genom Karlstad men var tyvärr för bekväma för att ta reda på vart:S
Får väl ta igen på gamla flygfältet i helgen.

silverkillen Avstängd
28 augusti 2008 · 18 Inlägg

en annan missa hela skiten,,, men fick rasta M3 senare på kvällen hehe

folk som har en m3 och inte kör den är horer
IKKA
30 augusti 2008 · 46 Inlägg

camaro67 skrev:
De va kanske inte direkt värt att åka från örebro men hde de varit lite närmare så hade de varit helt okej. De va iaf några balla bilar. Men ett tips till nästa gång. Större skyltar. Va bara en jävla tur att vi såg dom.

HÅLLER MED OM SKYLTARNA... alldeles för små

Cadillac limousine "limpan" (1963)
Volvo 945 LTT "JOSEF" (1998)
Droors
10 september 2008 · 811 Inlägg

Carlstad Car meet är nog åter nästa sommar tror jag. beror på om Aigloow och Haag vill arrangera smile

Jontelitokd
13 september 2008 · 1 043 Inlägg

kanske dags att ta ner skyltarna? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang