Dax att be om att bli adderad till listan för Fotografer på Garaget.org. Jag fotar bilar, mc och racing efter behov. Även andra actionsporter och rena modellbilder efter begov och förfrågan. Det finns lite exempelbilder på min sida här på Garaget.org.
Geografiskt område, Stockholm med omnejd. Längre bort inget problem om det finns ett speciellt intresant objekt !
Jag är en frilansande fotograf med F-skattesedel, jag har tidigare inriktat mig på att fotografera konserter och spelningar men har tänkt att det vore kul att fota bilar, har inte tidigare gjort det.
Så om någon som skulle kunna tänka sig ställa upp på lite provplåtningar så får vi se hur det kan gå.
Jag har en professionell utrustning med bl.a Canon EOS 5D med diverse objektiv så som 16mm f/2.8, 70-200 f/2.8, 50mm f/1.8 mm.
Släng gärna iväg ett mail till petter@pafoto.se med lite info om vad du har för bil, vart du bor och vad du tänkt dig. Jag föredrar uppdrag i norra Stockholm eftersom det är här jag bor, men har bil och kan ta mig till diverse ställen för exempelvis streetrace etc.
Min hemsida (för andra bilder, har som sagt inte fotat bilar tidigare) hittar ni på: http://www.pafoto.se/
Om ni blir nöjda med bilderna, vilket jag strävar efter att göra, så kan vi diskutera rättigheterna kring bilderna och publicering av dessa.
Hej, heter Erik och är både intresserad av foto och bilar. Jag fotar i Katrineholm, kan tyvärr inte röra mig så mycket utanför stan p.g.a avsaknad av körkort! Men vill ni ha eran bil fotad? Släng iväg ett PM eller skriv i min GB så löser vi det