Tar gärna på mig lite fotouppdrag till sommaren. Basar runt Gävle/Sandviken området. Har precis införskaffat blixtar så blir nog ännu finare bilder till sommaren!
Tar gärna på mig lite fotouppdrag till sommaren. Basar runt Gävle/Sandviken området. Har precis införskaffat blixtar så blir nog ännu finare bilder till sommaren!
Jill, ru kan skriva upp mig oxå. Befinner mig i GBG området.
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Någon som ska fotta nu på Elmia?? Om vädret tillåter så kommer jag köra upp med min BMW.
Någon som känner sig sugen på att ta några nice bilder till mig som jag kan ha här på garaget? Skriver givetvis vem som tagit bilden så ni får "gratis reklam"..
Jag skulle gärna vilja ha några pics på min bil Elmia skulle ju passat perfekt!
Hör av er, mvh
Xtravagant skrev:
Någon som ska fotta nu på Elmia?? Om vädret tillåter så kommer jag köra upp med min BMW.
Någon som känner sig sugen på att ta några nice bilder till mig som jag kan ha här på garaget? Skriver givetvis vem som tagit bilden så ni får "gratis reklam"..
Min adress till min hemsida står här nedanför. Hör av er på Lördagen så ordnar vi det!
Är grymt sugen på att fotografera din bil! Är ej proffs med gör mitt yttersta för att du ska få så bra bilder som möjligt. Fotar gärna gratis mot några snygga vinklar