Vill du ha bilder på din bil av en "g.org-Fotograf"?

Shalle89
13 oktober 2010 · 705 Inlägg

Nu har jag köpt en ny bil o behöver lite bilder på den. Jag bor i GBG o jag behöver någon som kan framhäva bilens "Kurvor". P.S PM:a om du e intresserad så kan jag säga vad de e för bil.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
13 oktober 2010 · 200 Inlägg

Shalle89 skrev:
Nu har jag köpt en ny bil o behöver lite bilder på den. Jag bor i GBG o jag behöver någon som kan framhäva bilens "Kurvor". P.S PM:a om du e intresserad så kan jag säga vad de e för bil.

Jag plåtar i Gbg, har skickat PM till dig med info.

Mvh / Eric

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
21 oktober 2010 · 822 Inlägg

Jag skulle vilja ha lite sjyssta bilder att rama in på min bil innan Snön kommer, jag har fått för mig att hösten är den perfekta bakgrunden ?? tror ni om det ?

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Glow Fotograf
8 januari 2011 · 134 Inlägg

Glow-Götene/Kinnekulle, Skaraborg området smile kamera utr. finns på framsidan . PMa eller maila: Olle.johansson-05@hotmail.com  . kan även ge ut tele nr till intresserade via PM eller mailen.
lite bilder finns på :
Galleri-MOD eller Eclipsen

Senast redigerat av Glow (8 januari 2011)

Ford Sierra "Turbo" (1992)
Mitsubishi evo ll "rwd" (1994)
Suzuki Samuraj "Merzuki" (1987)
narto
7 februari 2011 · 30 Inlägg

Fotar gärna jag med!
Simon Narto heter jag och är 21 år, bor i Borlänge. Har fotografering som intresse/hobby.
Har fotat lite till och från i några år nu. Jag fotar gärna din bil runt Borlänge, Falun, Leksand, Ludvika med mera...

http://www.snarto.se
http://www.flickr.com/photos/snarto/

simonnarto@hotmail.com

Audi A4 Allroad "SLowroad" (2014)
Subaru Levorg GTS "Lewrx" (2016)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
10 april 2011 · 2 362 Inlägg

Tjofs Media erbjuder gratis bilfotografering gentemot dekal på bilen.

http://farm5.static.flickr.com/4105/5033960887_6ee604c23f_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4131/4998700407_cd7092b298_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4125/4998700387_2e9d679963_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4106/4993440063_637d01171c_b.jpg

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
firefreak Eldknast
19 april 2011 · 915 Inlägg
Tiden är rolig när det går fort... :)
femtiofyra
22 april 2011 · 14 Inlägg

Någon i stockholm som kan tänkas ta lite bilder på min bil? hör av dig!

Norde fotointresserad
22 april 2011 · 2 307 Inlägg

femtiofyra skrev:
Någon i stockholm som kan tänkas ta lite bilder på min bil? hör av dig!

Denna tråden är mer till för att ni som vill ha bilar fotograferade enkelt ska kunna kolla på första sidan och ta kontakt med den fotograf som passar bra geografiskt och som man anser vara passande för det fotouppdrag man har. Sedan önskar nog de flesta fotografer att få veta vad för sorts bil det handlar om som skall fotas innan de åter sig att göra det.

femtiofyra
22 april 2011 · 14 Inlägg

Norde skrev:

femtiofyra skrev:
Någon i stockholm som kan tänkas ta lite bilder på min bil? hör av dig!

Denna tråden är mer till för att ni som vill ha bilar fotograferade enkelt ska kunna kolla på första sidan och ta kontakt med den fotograf som passar bra geografiskt och som man anser vara passande för det fotouppdrag man har. Sedan önskar nog de flesta fotografer att få veta vad för sorts bil det handlar om som skall fotas innan de åter sig att göra det.

Förstår hur du tänker men efter att ha läst tråden så är det flera som sökt fotograf likt jag gör. Tittar man på första sidan så är den någorlunda out of date.

Egentligen ska man inte komma med bortförklaringar men gör det iaf, tittade in på säkert 8-10stycken personer som anmält sig för stockholmsregionen och bland dessa så var det i princip 90% som inte varit online den senaste månaden...

Norde fotointresserad
22 april 2011 · 2 307 Inlägg

femtiofyra skrev:

Norde skrev:

femtiofyra skrev:
Någon i stockholm som kan tänkas ta lite bilder på min bil? hör av dig!

Denna tråden är mer till för att ni som vill ha bilar fotograferade enkelt ska kunna kolla på första sidan och ta kontakt med den fotograf som passar bra geografiskt och som man anser vara passande för det fotouppdrag man har. Sedan önskar nog de flesta fotografer att få veta vad för sorts bil det handlar om som skall fotas innan de åter sig att göra det.

Förstår hur du tänker men efter att ha läst tråden så är det flera som sökt fotograf likt jag gör. Tittar man på första sidan så är den någorlunda out of date.

Egentligen ska man inte komma med bortförklaringar men gör det iaf, tittade in på säkert 8-10stycken personer som anmält sig för stockholmsregionen och bland dessa så var det i princip 90% som inte varit online den senaste månaden...

Japp, fast de flesta har dock fått samma svar som du fick ovan också tongue Och efter att jag också tog en titt på sthlmsregionen så tycker jag att det ser ut som att ca. 80-90% av de har varit inloggade senaste månaden, och många av de så sent som idag. Så antar att du lyckades pricka in de där andra procenten när du kikade.
Men som sagt, dra iväg ett pm till någon som verkar intressant. De flesta har bilder upplagda i tråden så att du kan se vad de presterar.

Lycka till!
Mvh

Glow Fotograf
22 april 2011 · 134 Inlägg

ja framsidan verkar ju inte vara så uppdaterad? eller vart skriver man in sej för att hamna på den? står inte med där , va ja kunde hitta... vet att ja har skrivit i tråden att jag fotograferar i skaraborg med omnejd big_smile

Suzuki Samuraj "Merzuki" (1987)
Mitsubishi evo ll "rwd" (1994)
Ford Sierra "Turbo" (1992)
Danne980
9 maj 2011 · 40 Inlägg

Skulle vara kul att samla ihop ett gäng bilar och ett par tre fotografer och träffas där man kan ta lite bilder snacka lite och kanske vi som har en systemkamera men är helt novis kan få några schysta tips. Eventuellt har jag tillgång till en vettig plats. Med stora betongbyggnader, tegelhus och gammal "timmerfabrik".

Audi A4 1.8T STCC edition "STCC edition" (2004)
MrJAM
9 maj 2011 · 1 464 Inlägg

Danne980 skrev:
Skulle vara kul att samla ihop ett gäng bilar och ett par tre fotografer och träffas där man kan ta lite bilder snacka lite och kanske vi som har en systemkamera men är helt novis kan få några schysta tips. Eventuellt har jag tillgång till en vettig plats. Med stora betongbyggnader, tegelhus och gammal "timmerfabrik".

Sånt händer titt som tätt då en hel del fotografer känner varandra tack vare intresset. Men rent för sällan ska tilläggas så sådana initiativ är riktigt trevliga. smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Danne980
9 maj 2011 · 40 Inlägg

MrJAM skrev:

Danne980 skrev:
Skulle vara kul att samla ihop ett gäng bilar och ett par tre fotografer och träffas där man kan ta lite bilder snacka lite och kanske vi som har en systemkamera men är helt novis kan få några schysta tips. Eventuellt har jag tillgång till en vettig plats. Med stora betongbyggnader, tegelhus och gammal "timmerfabrik".

Sånt händer titt som tätt då en hel del fotografer känner varandra tack vare intresset. Men rent för sällan ska tilläggas så sådana initiativ är riktigt trevliga. smile

Tycker det borde kunna vara roligt att kombinera med att folk med lite trevliga bilar som vill ha lite schysta bilder samlas.

Audi A4 1.8T STCC edition "STCC edition" (2004)
eacan
9 maj 2011 · 595 Inlägg

Hallå!

Någon fotograf i Skaraborgsområdet som har lust att knäppa ett par schyssta bilder på min Supra?
Dra iväg ett PM med info. Vore kanon kul :-)

Mvh eacan

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
Persson_307 BornStreetracer
18 maj 2011 · 197 Inlägg

Undrar också om det är någon som känner sig manad att ta lite bättre bilder på min GT-R?

Gärna runt göteborgs området?

Hör isf av er på PM smile

Mvh//Persson

Senast redigerat av Persson_307 (18 maj 2011)

Phed
22 maj 2011 · 242 Inlägg

Ngn som vill fota lite i eskilstunatrakten? Kan även åka en bit för en session.

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
27 maj 2011 · 1 312 Inlägg

Hejsan!
Söker Fotograf som skulle kunna tänka sig att fota min RX-8. Vill ha lite allround bilder bara. Finns de kunskap av snygga fartbilder är jag tacksam över det också. Bor i Mölndal Göteborg. Skulle vilja iaf ha bilderna inom en 3 mils radie från GBG. Då alla pengar går till bilen så blir de inte mycket över till annat. Men kan iaf tänka mig betala om de är så att du har egna kostnader för att ta dig till stället du vill fotografera. Eller så hämtar jag upp dig.

Skicka PM om de finns någon intresserad

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
29 maj 2011 · 3 068 Inlägg

Jag skulle jättegärna vilja ha lite proffsiga foton på golfen nu när den äntligen kommit ut ur garaget!

Någon i Göteborg som känner sig manad får gärna höra av sig till mig, pm:a

/// Peter

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang