5005
Sök

Janspeed Coilovers

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
Nån som har Janspeeds coiloversats? har hittat sånna till grymt bra pris men vill veta hur kvaliten och omdet igentligen är nått att ha?

219 Inlägg
5 juni 2008
aldrig hört talas om d. Kan du länka så man får se?

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
http://cgi.ebay.com/Janspeed-Coilover-S … 638Q2em122

Där har du länk till dom.

det står också 80mm all around är det inte ställbara coilovers eller är det bara 80mm som går att ha? lite jobbigt att åka med 80mm känns ganska lågt.

264 Inlägg
5 juni 2008
de e nog att man kan sänka max 80mm runt om, de går nog att ha högre, annars är det inte coilovers för grejjen med dom är ju att man kan ställa in höjd å hårdhet åså smile

12 086 Inlägg
5 juni 2008
Same shit different namn skull jag vilja säga, många av dessa billiga coilovers är garanterat gjorda i samma fabrik bara olika etiketter och annan färg på sin höjd.

De funkar säkert bra nya, men kan tänka mig att den känsligaste delen, dämparna kanske inte lever lika lika länge som märkesdämpare.

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
okej men dämparna går att byta ut sen? elelr är det helt nya coilovers som gäller igen då?

12 086 Inlägg
6 juni 2008
För de priset kan du lika gärna köpa en ny sats igen.

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
jo det var ju så pass billigt.. o har itne råd med "riktigta" coilovers. hadde tänkt köpa bara sänkninsfjädrar. så då kan jag lika gärna köpa de här ju smile

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Spelade xbox idag. (Grid) fick då sponsorer som sparco och alpine osv, sen fick jag Janspeed sänkningssatster.. så nu vet jag att det finns i alla fall.. dock ingen som har prövat dessa elelr vet något om det?

Sök