12 juli 2008
Trådstartare
Tja alla glada!
Jag har labborerat som fan nu med stereon i bilen men i förrgår var jag o köpte ett Ground zero steg o en Portad fusion låda med en 12".
Lådan står bäst vänd innåt skidluckan så den står bäst framme mot väggen.
Allt funkar klockrent men jag kan inte för mitt liv komma på nått smidigt sätt o sätta fast lådan+steget. Att skruva steget på lådan är inget alternativ.
Jag har en bmw 535 -88 sedan med hyffsat stor skuff.
Vill gärna ha förslag med bilder så man ser tydligt hur ni gjort.
Tack på förhand.
Senast redigerat av TheMan89 (12 juli 2008)