volvo_1987 skrev:Hur sitter den övre torped plåten monterad på en 240 -87, den vid vinrutan. Är den skruvad eller svetsad?
THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:Hur sitter den övre torped plåten monterad på en 240 -87, den vid vinrutan. Är den skruvad eller svetsad?Svetsad om jag inte minns helt fel.
volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:Hur sitter den övre torped plåten monterad på en 240 -87, den vid vinrutan. Är den skruvad eller svetsad?Svetsad om jag inte minns helt fel.Okej. inget man tar lös för skojs skull då
THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:Svetsad om jag inte minns helt fel.Okej. inget man tar lös för skojs skull då Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x
volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:Svetsad om jag inte minns helt fel.Okej. inget man tar lös för skojs skull då
THEBADGUY skrev:Svetsad om jag inte minns helt fel.
Adde666 skrev:THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:Okej. inget man tar lös för skojs skull då Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x Det gör man innifrån.
THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:Okej. inget man tar lös för skojs skull då Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x
volvo_1987 skrev:Okej. inget man tar lös för skojs skull då
volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:Okej. inget man tar lös för skojs skull då Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x Tänkte byta till singel torkare och plasta in två luftintag
THEBADGUY skrev:volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x Tänkte byta till singel torkare och plasta in två luftintag Ah okej.Då gör du det på min också va?
volvo_1987 skrev:THEBADGUY skrev:Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x Tänkte byta till singel torkare och plasta in två luftintag
THEBADGUY skrev:Nej det gör man tyvärr inte. Inte kul om man ska behöva byta stagen till vindrutetorkarna te x