hehe dröjde ju inte länge innan ettan kom när man skrev i denna tråden
med tanke på mitt förra inlägg så kunde man väl varit lite tydligare vad man menade tex en ny opel astra(orginal) ser rätt ok ut å inte värd en etta, vad jag tänkte på var mer gammla,rostiga orginal svennson bilar(tex 240s,saab 90-8x, kadetter m.m)
MAZDA RX7 TURBO2 CONV.
BMW 535i
spana gärna in dom å lägg din dom
finns snygga "orginal-bilar" också så...Mumla inte för mkt !!
Dina betyg skulle jag nog i princip kunna klassas som missbruk. Tycker du inte? Eller sätter du rättvisa betyg kanske? Rocco_GL alltså.
de tycker du? Finns "skrot-bilar" som förtjänar 1p, lagt X antal 5P på orginal-bilar m.m. Ska vi gå efter vad du tycker om alla olika bilar? rösta precis som dig? Alla har sina EGNA "favorit-bilar!"
Smaken är som baken , delad!
Det var en fråga bara... men rätt intressant faktiskt.
Tja jag har ju min Skönhet här . 2 coola 2:or har jag fått . Jo jag vet sexigare bilar finns ju Vissa gillar ju inte min orginal scorpa för den sticker förmodligen inte ut på nått sätt eller väcker hormonrusninghar i brallorna på folk . Jag tycker folk ska få rösta som de vill . nu får jag sääääkert en 5 pack 1:or direkt eller en 3:a av nån vänlig själ
man kan ju ha mer ett system OK Schysst Vrålåk som 3 alternativ de andra e ju lite nedvärdering och upp till site/forum admin att fixa ett kanske mer OK röst system .
Skit i vad folk röstar istället, var glada att dom sätter något alls, hehe Jag skiter i om jag får massa 1or och folk tycker min bil skall till skroten. Jag tycker den är snygg, det är huvudsaken.
Skit i vad folk röstar istället, var glada att dom sätter något alls, hehe Jag skiter i om jag får massa 1or och folk tycker min bil skall till skroten. Jag tycker den är snygg, det är huvudsaken.
Dina betyg skulle jag nog i princip kunna klassas som missbruk. Tycker du inte? Eller sätter du rättvisa betyg kanske? Rocco_GL alltså.
de tycker du? Finns "skrot-bilar" som förtjänar 1p, lagt X antal 5P på orginal-bilar m.m. Ska vi gå efter vad du tycker om alla olika bilar? rösta precis som dig? Alla har sina EGNA "favorit-bilar!"
Smaken är som baken , delad!
Det var en fråga bara... men rätt intressant faktiskt.
får ni väl skriva att det är Styling krav för få lägga up bilen och i så fall hur mycket måste vara stylat/ändrat .
Nja jag har nog inte Diffspärr på min den e orginal . Gärna styla den men har lite som ska fixas på den innan mina 3 st 2:or som jag fick på SBP men det e fixat snart Sen blir Vinge på bakluckan rätt aktuellt . om man hittar nån som passar . Får väl leta på skroten .
2.9 har nog diffspärr orginal. Jag fick tipset att leta efter en 2.9 diff till min bil men hittade ingen så jag tog en vanlig 2.0 diff istället sålänge.
Om betygen så tycker jag fortfarande att man borde ha slå ut betygen i en normalfördelning så moterkas all skev röstning automatiskt.