Audi eller Bmw

Black Knight
11 maj 2005 · 711 Inlägg

Snabbare skrev:
Ja jag upprepar mig. Om du kan svara på en gång, istället för att jag ska ställa samma fråga sju gånger innan du förstår, så blir nog alla mycket gladare.

Vad har jag gjort för jämförelse mellan 7 serien och audi 100 förresten? Vad gäller kvalitet så räcker det med att läsa vilken biltidning som helst idag. Så gott som alla journalister skriver att Audi gör bilar med bäst kvalitet.

Och vad gäller RS6/M5 bryr jag mig inte särskilt mycket om vilken som går snabbast hit eller snabbast dit. Det jag stör mig på är att DU (ditt jävla dödfödda mongo) först säger att man inte kan jämföra RS6 mot M5 eftersom RS6 har fler hästkrafter och tre sekunder senare säger att man ska jämföra med RS6 med en BMW som har fler hästkrafter.
Besök en doktor eller nåt

Ja du, undrar vem som behöver hjälp med sina aggressioner. Jag har hört att i Japan kan man hyra ett rum fylld med porslin som folk kan ha sönder och på så sätt ta itu med sina aggressioner, vore nog nåt för dig din pajas. big_smile

Som sagt, du upprepar dig och pratar i nattmössan. Jag har redan svarat allt du behöver veta i en tråd som är miltals lång, Gör nu som jag säger, istället för att du ska skriva så att tangentbordet går sönder, säck datan ta dig ett glas vatten, gå gärna ut och få lite frisk luft. Sen går du och lägger dig och imorgon det första du gör beställer en resa till Japan så du tar och gör nåt åt din aggressiva beteende. Det är inte bra att förvränga folks ord och dessutom i en vuxen dialog använda sig av diverse förolämpningar.

Tror du att du då genom att förolämpa folk blir du seriösare? Ja du vad ska man säga, än är inte sista idioten född! Gå nu och lägg dig! inna du gör bort dig ännu mera!

Senast redigerat av Black Knight (11 maj 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Snabbare
11 maj 2005 · 153 Inlägg

Jag kanske stundtals har problem med lite aggresioner.
Chrizz har redan gett sin dom big_smile

Ok jag ger mig nu men lova mig en sak. Läs igenom det du skriver innan du trycker på "Skicka"...

Eftersom vi ändå är så långt ifrån frågan (som någon för länge sedan ställde och startade den här tråden): ---> Audi A6 - Världens Bästa Bil

Senast redigerat av Snabbare (11 maj 2005)

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
Black Knight
11 maj 2005 · 711 Inlägg

Snabbare skrev:
Ja jag upprepar mig. Om du kan svara på en gång, istället för att jag ska ställa samma fråga sju gånger innan du förstår, så blir nog alla mycket gladare.

Vad har jag gjort för jämförelse mellan 7 serien och audi 100 förresten? Vad gäller kvalitet så räcker det med att läsa vilken biltidning som helst idag. Så gott som alla journalister skriver att Audi gör bilar med bäst kvalitet.

Och vad gäller RS6/M5 bryr jag mig inte särskilt mycket om vilken som går snabbast hit eller snabbast dit. Det jag stör mig på är att DU (ditt jävla dödfödda mongo) först säger att man inte kan jämföra RS6 mot M5 eftersom RS6 har fler hästkrafter och tre sekunder senare säger att man ska jämföra med RS6 med en BMW som har fler hästkrafter.
Besök en doktor eller nåt

Jag skrev man ska jämföra en RS6:an med en BMW som har lika mycket hästar!

Senast redigerat av Black Knight (12 maj 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Snabbare
11 maj 2005 · 153 Inlägg

men herregud det är ju det jag försöker säga!!! RS6 har 450 hk. Förra M5an 400. Dom fick man inte jämföra eftersom din kära bmw förlorar då. Nya M6an har 507 hk och alltså FLER än audin men det är en ok jämförelse?

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
Black Knight
12 maj 2005 · 711 Inlägg

Snabbare skrev:
men herregud det är ju det jag försöker säga!!! RS6 har 450 hk. Förra M5an 400. Dom fick man inte jämföra eftersom din kära bmw förlorar då. Nya M6an har 507 hk och alltså FLER än audin men det är en ok jämförelse?

Vadå herregud, dt är ju precis det jag har tjatat hela tiden. Om en Audi fantast vill jämföra en RS6 mot en BMW värsting då måste man ta en som ligger på lika många hästar. Alltså, det går inte jämföra RS6:an men en M5 eftersom den är svagare och det går inte heller jämföra en M6 med en RS6;a eftersom Audin är klenare.

Ska det behövas tre jävla miljarders inlägg för att du ska förstå?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
chrizz Administratör
12 maj 2005 · 11 783 Inlägg

Ovanstående inlägg får nog sätta punkt för den här långa tråden.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang